Από το korydallosnews.gr
Δεν  περνά σχεδόν μήνας , που ο Δήμος Κορυδαλλού , να μην απασχολεί αρνητικά την επικαιρότητα .

Μετά τις ανάλγητες – αιφνιδιαστικές απολύσεις 25 εργαζομένων μεταξύ των οποίων ήταν και μια κωφάλαλη , μετά το κλείσιμο  του μοναδικού βρεφικού σταθμού της πόλης , μετά το λουκέτο στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης   Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες –κι όλα αυτά επειδή  μετά τις εκλογές ο Δήμαρχος κ. Κασιμάτης , « ανακάλυψε» ότι δεν μπορούσε να συντηρήσει ο Δήμος για τον οποίο διαβεβαίωνε  ότι είναι «πλεονασματικός» ή απο παντελή ανικανότητα δεν εξασφάλισε την αδειοδότησή τους , τώρα αποκαλύπτεται ότι   υπάλληλοι  του Δήμου είχαν « μαιμού» πτυχία.

Η αποκάλυψη έγινε στο πλαίσιο του εξονυχιστικού  ελέγχου που διενεργεί το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης σ΄όλους τους υπαλλήλοους κατηγορίας  ΑΕΙ –ΤΕΙ .

Και παρότι έχει ενημερωθεί επίσημα η Δημοτική Αρχή Κασιμάτη , μέχρι  τώρα το είχε  αποκρύψει. Ούτε δηλώσεις , ούτε ανακοινώσεις , ούτε καν ενημέρωση των επικεφαλής των παράταξεων πολύ δε περισσότερο συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο  για το εύρος της υπόθεσης  και το τι πρέπει να πράξει ο Δήμος για τα λαμόγια αυτά .

Μια  « νύξη»  παραδοχής αναγκάστηκε να κάνει μόλις προχθές ο ίδιος ο κ. Κασιμάτης , στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου κάτω από την πίεση του επικεφαλής της παράταξης « Δήμος για  Όλους», Γιώργου Δημόπουλου.
ΠΗΓΗ
 
Top