Ερωτήματα και αγωνία για τον πραγματικό αριθμό των επιβαινόντων...


Στους 13 οι νεκροί σύμφωνα με την ιταλική ακτοφυλακή μεταξύ των οποίων δύο έλληνες και δύο αλβανικής καταγωγής ναυτικοί που...
συμμετείχαν στην επιχείρηση ρυμούλκησης του πλοίου. 236 οι διασωθέντες έλληνες.


Στους 13 ανεβάζει τον αριθμό των νεκρών η ιταλική ακτοφυλακή μεταξύ των οποίων δύο έλληνες και δύο αλβανικής καταγωγής ναυτικοί που επέβαιναν σε πλοίο το οποίο επιχειρούσε να ρυμουλκήσει το Norman Antlantic και χτυπήθηκαν απο καλώδιο.

Τη Τρίτη ταυτοποιήθηκε ένας από τους δυο νεκρούς, πρόκειται για τον Κωνσταντίνο Κουφόπουλο απο την Ημαθία. Παράλληλα, ταυτοποιήθηκαν και δύο Ιταλοί οδηγοί φορτηγών που άφησαν την τελευταία τους πνοή στο πλοίο. Τα πτώματα των άτυχων ανδρών αναγνωρίστηκαν από συναδέλφους τους που εργάζονται στην περιοχή της Νάπολης. 

Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα στους 236 ανέρχονται οι έλληνες διασωθέντες σε σύνολο 268, ενώ συνεχίζεται η διασταύρωση των ονομάτων. Εμπλοκή με τις λίστες διασωθέντων και επιβαινόντων μεταξύ Αθήνας και Ρώμης, με αποτέλεσμα να υπάρχει διαφοροποίηση και ως προς τον αριθμό των αγνοουμένων.

Ο εισαγγελέας του Μπάρι δήλωσε ότι το πλοίο είχε 499 συνολικά επιβαίνοντες καθώς μετέφερε και μετανάστες .Εξέφρασε φόβους για την ύπαρξη αρκετών ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στα αμπάρια του πλοίου.

«Επαφίεται στη δικαιοσύνη να ρίξει φως στα αίτια του δυστυχήματος» δήλωσε ο Ιταλός Πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι από τα Τίρανα όπου πραγματοποίησε επίσκεψη-αστραπή χθες το απόγευμα.

Ερωτήματα προς την κυβέρνηση για την υπόθεση απευθύνει με ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ, καλώντας την να ζητήσει συγνώμη από τους επιβάτες και τους συγγενείς τους σχετικά με τη σύγχυση που επικρατεί αναφορικά με την ταυτοποίηση των στοιχείων των επιβαινόντων.

Στο μεταξύ, διώκονται ο Ιταλός πλοίαρχος του Norman Atlantic και η εταιρεία για πολλαπλή ανθρωποκτονία από αμέλεια.

Η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου έχει ήδη κινήσει τις διαδικασίες και η υπόθεση ανατέθηκε στην προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πειραιά, η οποία διέταξε κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση, για δύο κακουργήματα: για διατάραξη της υδάτινης συγκοινωνίας, από την οποία μπορούσε να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο και από την οποία επήλθε θάνατος, και για εμπρησμό. Αποποίηση ευθυνών από τον αρμόδιο Υπουργό. Στην απάντηση του ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ισχυρίζεται πως την  αποκλειστική ευθύνη για τον συντονισμό της επιχείρησης έχει η Ιταλική πλευρά...
 
Top