Η συστηματική και μεθοδική δουλειά που γίνεται στον σύλλογο, από τον προπονητή και καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Γιώργο Χριστοφοράκη και τους συνεργάτες του, αποδίδει συνέχεια καρπούς και οι επιτυχίες των αθλητών του είναι το απόσταγμα μίας πολύ σκληρής δουλειάς που έχουν κάνει...


Τεράστια επιτυχία είχε η παρουσία της Ακαδημίας Πινγκ Πονγκ του Ολυμπιακού στο 6ο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα που διεξήχθη στην Πάτρα. Η «ερυθρόλευκη» Ακαδημία που συμμετείχε με 14 αθλητές στη διοργάνωση, σάρωσε τα μετάλλια κατακτώντας 7 συνολικά εκ των οποίων 4 χρυσά, 2 ασημένια και 1 χάλκινο.

Στους Εφήβους το χρυσό κέρδισε ο Γιώργος Σταματούρος και το αργυρό ο Γιάννης Σγουρόπουλος.

Στους Παίδες το χρυσό κέρδισε ο Αλκιβιάδης Σταματούρος.

Στους Παμπαίδες το χρυσό κέρδισε ο Σωκράτης Γιαννούτσος και το χάλκινο ο Βαγγέλης Μαλλιαρός.

Στις Παγκορασίδες το χρυσό κέρδισε η Μαλαματένια Παπαδημητρίου και στις Κορασίδες το ασημένιο η Γερασιμάτου Ιωάννα.
 
Top