Η ομάδα του Μάρκο Σίλβα, μετά το 0-3 της Λεωφόρου και της χθεσινής νίκης επί του Αστέρα Τρίπολης με 3-1 μετρούν 12 σερί νίκες.
Ετσι, το μόνο που απομένει για να σπάσει το εν λόγω ρεκόρ, είναι να κατοχυρωθεί το ματς της Λεωφόρου υπέρ των νταμπλούχων Ελλάδας.
Επόμενος στόχος το 13 στα 13 στην Κομοτηνή επί του Πανθρακικού, μου μάχεται για τη σωτηρία του και είναι σε καλή φάση λόγω του διπλού στο Περιστέρι επί του Ατρόμητου.
Πηγή:gazzetta.gr