Είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι είναι στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης του Αλέξη να επενδύσει το μέλλον της πάνω στους νέους, ρίχνοντας στο Καιάδα τους συνταξιούχους-ηλικιωμένους.
Δίπλωμα στα 17, κατάργηση των Πανελληνίων, ψήφος στα 17, είναι μερικά από τα προνόμια που καθιστούν ελκυστική την κυβέρνηση του Αλέξη στα μάτια των νέων.
Ο νέος κοστίζει λιγότερο, δεν αρρωσταίνει συχνά, δεν παίρνει σύνταξη, δουλεύει για μισθό πείνας. Τι πιο λογικό να ''επενδύσει'' πάνω του μία κυβέρνηση χωρίς στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, η οποία μάλιστα προσπαθεί να μοιράσει τα κουκιά που δεν βγαίνουν?
Σας φαίνεται υπερβολικός ο συλλογισμός μου? Περιμένετε να δείτε τα επόμενα επεισόδια με τις συντάξεις, και τα ξαναλέμε.
 
Top