Τα ΜΜΕ της Αυστραλίας αναφέρουν σήμερα ότι η ανάλυση των στοιχείων, αλλά και οι εξομοιώσεις του κατασκευαστή αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο το αεροσκάφος να έχασε την ισχύ των κινητήρων του, πριν από την πτώση του στην επιφάνεια του ωκεανού.
Τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι το Boeing 777 έχανε ύψος 20.000 ποδών το λεπτό κατά τη δραματική πτώση του, στις 8 Μαρτίου του 2014.
Ένα αεροσκάφος που έχει εισέλθει σε διαδικασία προσγείωσης χάνει ύψος 2.000 ποδών το λεπτό υπό κανονικές συνθήκες.
Τα νέα στοιχεία θέτουν σε αμφισβήτηση προηγούμενες εκτιμήσεις, σύμφωνα με τις οποίες το αεροσκάφος είχε ομαλή κάθοδο, πριν συντριβεί στην επιφάνεια του ωκεανού.