Υποχρεωτική θα είναι πλέον η παροχή υπηρεσιών υγείας προς όλους τους πολίτες που προσέρχονται στις Μονάδες Υγείας του ΠΕΔΥ και στα Κέντρα Υγείας, ανεξάρτητα αν η προσέλευση πραγματοποιείται μετά από προγραμματισμένο ραντεβού ή εκτάκτως.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 93672) του υπουργείου Υγείας, οι γιατροί όλων των μονάδων της χώρας οφείλουν να εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα και κατά τη διάρκεια του 7ώρου εργασίας τους τα προγραμματισμένα ραντεβού. Σε περίπτωση που γιατρός οποιασδήποτε ειδικότητας δεν εξυπηρετεί κάποιο ραντεβού, θα δέχεται κανονικά τους πολίτες που προσέρχονται στη Μονάδα Υγείας χωρίς να έχουν προγραμματίσει εκ των προτέρων επίσκεψη, ανεξάρτητα από την ύπαρξη γιατρού υποδοχής στη Μονάδα.

Υπεύθυνος για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του συνόλου όσων ζητούν υπηρεσίες υγείας, είτε με ραντεβού είτε χωρίς, είναι ο διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας.

Σε περίπτωση που διαπιστώνεται αδικαιολόγητη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, οι τελευταίοι μπορούν να υποβάλλουν εγγράφως τυχόν παράπονα ή καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση της γραμματείας του αν. Γενικού Γραμματέα του Υπ. Υγείας: depsecgen@moh.gov.gr

Για τις περιπτώσεις των πολιτών με περιορισμένη εξοικείωση με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η διεκπεραίωση της καταγγελίας γίνεται με τη συνδρομή του διευθυντή της οικείας Μονάδας Υγείας.

Σημειώνεται ότι για την παρακολούθηση εφαρμογής της εγκυκλίου, κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας ΠΦΥ, αλλά και των κατά τόπους ΥΠΕ θα πραγματοποιήσουν σειρά επισκέψεων σε Μονάδες και Κέντρα Υγείας της χώρας.

 
Top