Στη δεύτερη θέση της λίστας των ευρωπαϊκών χωρών με την ακριβότερη βενζίνη από τις αρχές του χρόνου, ανέβηκε η Ελλάδα.
Μέχρι πρόσφατα η χώρα μας βρισκόταν στην τρίτη θέση του Oil Bulletin (Ευρωπαϊκή Επιτροπή), έχοντας την ακριβότερη βενζίνη πίσω από την Ολλανδία και την Ιταλία. Πλέον όμως προσπέρασε και τη γείτονα χώρα και βρέθηκε στη δεύτερη θέση, σύμφωνα με τα Νέα.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, στην Ελλάδα η τιμή της βενζίνης βρίσκεται στα 1,548 ευρώ έναντι 1,565 στην Ολλάνδία και 1,547 της Ιταλίας, τη στιγμή που σε επίπεδο ευρωζώνης ο μέσος όρος τιμής της βενζίνης είναι 1,419 ευρώ.
Η άνοδος στη δεύτερη θέση της Oil Bulletin συμπίπτει με τις εκτιμήσεις ότι η πολιτική Τραμπ μπορεί να οδηγήσει ανοδικά τις τιμές του πετρελαίου και επιβεβαιώνει όλους όσοι υποστήριζαν ότι η η επιλογή της κυβέρνησης να αυξήσει τον ΕΦΚ έγινε στη χειρότερη δυνατή στιγμή.
Σε επίπεδο κυβέρνησης, στελέχη της επιμένουν ότι δεν φταίνε οι φόροι για την εκτίναξη των τιμών στα καύσιμα, αλλά η άνοδος των διεθνών τιμών και η πτώση του ευρώ έναντι του δολαρίου. Οπως όμως αναφέρουν τα Νέα, οι διακυμάνσεις του αργού και της ισοτιμίας ευρώ - δολαρίου επηρεάζουν μόνο την τιμή διυλιστηρίου. Ειδικά στην περίπτωση της αμόλυβδης βενζίνης, το πετρέλαιο και η διακύμανση στο νόμισμα είναι υπεύθυνα μόνο για το 30%-35% της τελικής της αξίας.
Kontranews
Μέχρι πρόσφατα η χώρα μας βρισκόταν στην τρίτη θέση του Oil Bulletin (Ευρωπαϊκή Επιτροπή), έχοντας την ακριβότερη βενζίνη πίσω από την Ολλανδία και την Ιταλία. Πλέον όμως προσπέρασε και τη γείτονα χώρα και βρέθηκε στη δεύτερη θέση, σύμφωνα με τα Νέα.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, στην Ελλάδα η τιμή της βενζίνης βρίσκεται στα 1,548 ευρώ έναντι 1,565 στην Ολλάνδία και 1,547 της Ιταλίας, τη στιγμή που σε επίπεδο ευρωζώνης ο μέσος όρος τιμής της βενζίνης είναι 1,419 ευρώ.
Η άνοδος στη δεύτερη θέση της Oil Bulletin συμπίπτει με τις εκτιμήσεις ότι η πολιτική Τραμπ μπορεί να οδηγήσει ανοδικά τις τιμές του πετρελαίου και επιβεβαιώνει όλους όσοι υποστήριζαν ότι η η επιλογή της κυβέρνησης να αυξήσει τον ΕΦΚ έγινε στη χειρότερη δυνατή στιγμή.
Σε επίπεδο κυβέρνησης, στελέχη της επιμένουν ότι δεν φταίνε οι φόροι για την εκτίναξη των τιμών στα καύσιμα, αλλά η άνοδος των διεθνών τιμών και η πτώση του ευρώ έναντι του δολαρίου. Οπως όμως αναφέρουν τα Νέα, οι διακυμάνσεις του αργού και της ισοτιμίας ευρώ - δολαρίου επηρεάζουν μόνο την τιμή διυλιστηρίου. Ειδικά στην περίπτωση της αμόλυβδης βενζίνης, το πετρέλαιο και η διακύμανση στο νόμισμα είναι υπεύθυνα μόνο για το 30%-35% της τελικής της αξίας.
Kontranews