Μια τεράστια πόλη στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας σχεδιάζει να δημιουργήσει ο πρίγκιπας Σάλμαν της Σαουδικής Αραβίας, στο
πλαίσιο της προσπάθειάς του να απεξαρτήσει τη χώρα από το πετρέλαιο.
Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος, η νέα πόλη, θα λέγεται "NEOM" και όπως υποσχέθηκε δεν θα έχει καμία σχέση με τον τρόπο ζωής της υπόλοιπης Σαουδικής Αραβίας.
Το συνολικό έργο πρόκειται να κοστίσει πάνω από 500 δισ. δολάρια.
Το project έχει αναλάβει να διαχειριστεί ο Klaus Kleinfeld, πρώην πρόεδρος και CEO της Siemens AG και της Alcoa Inc. πηγή
