Μετά τη νικηφόρα εκκίνηση στο πρωτάθλημα με την εκτός έδρας επικράτηση με 3-0 κόντρα στον Α.Ο. Θήρας οι αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας βόλεϊ Γυναικών συνεχίζονται το Σάββατο (28/10).
Η αναμέτρηση με τον Άρη θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω livestreaming από το OSFP TV(https://www.youtube.com/user/OSFPofficial). Οι νταμπλούχες υποδέχονται τον Άρη στις 18:00 στο Κλειστό Γυμναστήριο Ρέντη «Μ. Μερκούρη» στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α1 Γυναικών. Η ομάδα του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς θέλει να διπλασιάσει τις νίκες της, στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι για τη φετινή σεζόν.
Η αναμέτρηση με τον Άρη θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω livestreaming από το OSFP TV(https://www.youtube.com/user/OSFPofficial). Οι νταμπλούχες υποδέχονται τον Άρη στις 18:00 στο Κλειστό Γυμναστήριο Ρέντη «Μ. Μερκούρη» στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α1 Γυναικών. Η ομάδα του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς θέλει να διπλασιάσει τις νίκες της, στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι για τη φετινή σεζόν.
Την «ερυθρόλευκη» αποστολή αποτελούν οι: Κατερίνα Γιώτα, Τζίνα Λαμπρούση, Κωνσταντίνα Βλαχάκη, Αρέτα Κονόμη, Ειρήνη Κοκκινάκη, Στέλλα Χριστοδούλου, Σάσκια Χίπε, Χαρά Παπαδοπούλου, Κατερίνα Ζακχαίου, Γιάνα Φραντζίσκα Πολ, Μαρία Νομικού, Στέφανι Νιεμέρ, Έλενα Μιλεντίγεβιτς