Αξιότιμοι φίλοι του Ομίλου Ερετών,
Με την επισυναπτόμενη επιστολή επιθυμούμε να σας προσκαλέσουμε στην τελετή του Αγιασμού των Υδάτων και την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Ομίλου μας.
Η εκδήλωση θα διεξαχθεί, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, ανήμερα των Θεοφανείων στον Όμιλο Ερετών. Ώρα έναρξης 12:30.
Η παρουσία σας θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για εμάς.
Σας ευχόμαστε ευτυχισμένο το νέο έτος, με υγεία, ευημερία και αγάπη για όλους.
Χαράλαμπος Μπακιρτζής Χρήστος Κούκουρας
Πρόεδρος Γενικός Γραμματέας