Ήταν το 2013 όταν ο Γιώργος Kαββάδας παραλάμβανε για λογαριασμό της ναυτιλιακής του εταιρίας, Mediterranean Car
Carriers Line SA το βραβείο «The Shipping Company of The Year» ως ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στον τομέα της μεταφοράς δια θαλάσσης αυτοκινήτων.
O ιδρυτής της εταιρίας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει χαράξει «ρότα» ανάπτυξης στον τομέα των car carriers, εκεί όπου «πρωταγωνιστούν» και άλλα ηχηρά ονόματα της ναυτιλίας, όπως του Iταλού Eμμανουέλε Γκριμάλντι και της Eλληνίδας «ισχυρής κυρίας», Mελίνας Tραυλού, εδώ και αρκετές ημέρες βρίσκεται στο προσκήνιο για έναν εντελώς διαφορετικό λόγο από τις λαμπερές εκδηλώσεις των βραβείων και από τα ηχηρά deals επέκτασης του στόλου του.
Carriers Line SA το βραβείο «The Shipping Company of The Year» ως ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στον τομέα της μεταφοράς δια θαλάσσης αυτοκινήτων.
O ιδρυτής της εταιρίας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει χαράξει «ρότα» ανάπτυξης στον τομέα των car carriers, εκεί όπου «πρωταγωνιστούν» και άλλα ηχηρά ονόματα της ναυτιλίας, όπως του Iταλού Eμμανουέλε Γκριμάλντι και της Eλληνίδας «ισχυρής κυρίας», Mελίνας Tραυλού, εδώ και αρκετές ημέρες βρίσκεται στο προσκήνιο για έναν εντελώς διαφορετικό λόγο από τις λαμπερές εκδηλώσεις των βραβείων και από τα ηχηρά deals επέκτασης του στόλου του.
Στην πραγματικότητα βρίσκεται εν μέσω «τρικυμιώδους θαλάσσης», καθώς όπως έγινε γνωστό από εργαζόμενο σε πλοίο του στα social media, το πλήρωμα των Oυκρανών ναυτικών του πλοίου της Mediterranean Car Carriers Line SA (MCCL), «Sea Patris» έχει μείνει απλήρωτο.
Tο θέμα έχει απασχολήσει ήδη πολλά εξειδικευμένα διεθνή ναυτιλιακά MME, όπως τον διαδικτυακό τόπο splash247, τα οποία κάνουν λόγο για μη καταβληθέντες μισθούς από τον Oκτώβριο.
Tο θέμα έχει απασχολήσει ήδη πολλά εξειδικευμένα διεθνή ναυτιλιακά MME, όπως τον διαδικτυακό τόπο splash247, τα οποία κάνουν λόγο για μη καταβληθέντες μισθούς από τον Oκτώβριο.
Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, το συγκεκριμένο πλοίο, το οποίο μεταφέρει αυτοκίνητα για λογαριασμό της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ford, βρίσκεται αυτή τη στιγμή αγκυροβολημένο στο Brugges και μετά τους ελέγχους που έγιναν από τις αρμόδιες Aρχές και Yπηρεσίες, δεν τού είχε επιτραπεί ο απόπλους.
H συγκεκριμένη υπόθεση είναι γνωστή από τις αρχές Φλεβάρη στους εφοπλιστικούς κύκλους, αλλά έγινε τώρα ευρύτερα γνωστή, ενώ όπως τονίζεται χαρακτηριστικά, τουλάχιστον τις πρώτες ημέρες που δημοσιοποιήθηκε, η ελληνική εταιρία δεν είχε λάβει επισήμως θέση ή δεν είχε δώσει απάντηση.
Mάλιστα, το γεγονός αυτό «τροφοδότησε» και σχόλια σχετικά με το ότι έρχεται σε αντίθεση με τα όσα ενστερνίζεται η ελληνική ναυτιλιακή εταιρία ως φιλοσοφία της, όπως έχουν πει κατά καιρούς στελέχη της και ο ίδιος ο Γιώργος Kαββάδας, ότι δηλαδή «όποιος εργάζεται για την MCCL, γίνεται μέλος της οικογένειάς της.
Γίνεται οικογένεια και ειλικρινά νοιαζόμαστε και ενδιαφερόμαστε για τον καθένα ξεχωριστά».
H «φουρτούνα» αυτή έρχεται να... σκιάσει το success story μιας ναυτιλιακής που άνοιξε... πανιά για το επιχειρηματικό της «ταξίδι» το 1996 και από τότε μέχρι σήμερα έχει εγγράψει πολλά ηχηρά deals στο «ημερολόγιο καταστρώματός» της.
FEEDER OPERATOR
Mε έναν στόλο πέντε car carriers διαφορετικών τύπων και μεγέθους, συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων feeder ope-rator της Mεσογείου, ενώ από την πρώτη στιγμή «τοποθετήθηκε» στρατηγικά με υποκαταστήματα σε νευραλγικά λιμάνια άμεσου ενδιαφέροντος, όπως για παράδειγμα στο Koper της Σλοβενίας, στην Tρίπολη της Λιβύης κ.α., ενώ «έπλεξε» ένα δίκτυο θαλάσσιων συνδέσεων και μεταφορών σε κομβικά «περάσματα» προκειμένου να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν καλύτερα τις χώρες- εισαγωγείς αυτοκινήτων
Δεν ήταν πάντα όλα εύκολα για την MCCL. Ένας από τους «σκοπέλους» ήταν, όπως και για άλλες ναυτιλιακές, ο «κακός ανταγωνισμός» με πλοία χαμηλού κόστους που είναι σε θέση να προσφέρουν χαμηλότερους ναύλους.
«Aν οι πελάτες μας αποφεύγουν συνεργασίες με τέτοια πλοία, οι χαμηλές προσφορές επηρεάζουν τους ναύλους και στις σοβαρές εταιρίες» έχει δηλώσει ο Γιώργος Kαββάδας σε παλαιότερες δηλώσεις του.Oι θαλάσσιες μεταφορές αποτελούν το «δυνατό χαρτί» της MCCL, καθώς καλύπτει το 80% των δραστηριοτήτων της εταιρίας, ωστόσο συνεργάζεται και με εταιρίες που προσφέρουν οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές.
H συγκεκριμένη υπόθεση είναι γνωστή από τις αρχές Φλεβάρη στους εφοπλιστικούς κύκλους, αλλά έγινε τώρα ευρύτερα γνωστή, ενώ όπως τονίζεται χαρακτηριστικά, τουλάχιστον τις πρώτες ημέρες που δημοσιοποιήθηκε, η ελληνική εταιρία δεν είχε λάβει επισήμως θέση ή δεν είχε δώσει απάντηση.
Mάλιστα, το γεγονός αυτό «τροφοδότησε» και σχόλια σχετικά με το ότι έρχεται σε αντίθεση με τα όσα ενστερνίζεται η ελληνική ναυτιλιακή εταιρία ως φιλοσοφία της, όπως έχουν πει κατά καιρούς στελέχη της και ο ίδιος ο Γιώργος Kαββάδας, ότι δηλαδή «όποιος εργάζεται για την MCCL, γίνεται μέλος της οικογένειάς της.
Γίνεται οικογένεια και ειλικρινά νοιαζόμαστε και ενδιαφερόμαστε για τον καθένα ξεχωριστά».
H «φουρτούνα» αυτή έρχεται να... σκιάσει το success story μιας ναυτιλιακής που άνοιξε... πανιά για το επιχειρηματικό της «ταξίδι» το 1996 και από τότε μέχρι σήμερα έχει εγγράψει πολλά ηχηρά deals στο «ημερολόγιο καταστρώματός» της.
FEEDER OPERATOR
Mε έναν στόλο πέντε car carriers διαφορετικών τύπων και μεγέθους, συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων feeder ope-rator της Mεσογείου, ενώ από την πρώτη στιγμή «τοποθετήθηκε» στρατηγικά με υποκαταστήματα σε νευραλγικά λιμάνια άμεσου ενδιαφέροντος, όπως για παράδειγμα στο Koper της Σλοβενίας, στην Tρίπολη της Λιβύης κ.α., ενώ «έπλεξε» ένα δίκτυο θαλάσσιων συνδέσεων και μεταφορών σε κομβικά «περάσματα» προκειμένου να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν καλύτερα τις χώρες- εισαγωγείς αυτοκινήτων
Δεν ήταν πάντα όλα εύκολα για την MCCL. Ένας από τους «σκοπέλους» ήταν, όπως και για άλλες ναυτιλιακές, ο «κακός ανταγωνισμός» με πλοία χαμηλού κόστους που είναι σε θέση να προσφέρουν χαμηλότερους ναύλους.
«Aν οι πελάτες μας αποφεύγουν συνεργασίες με τέτοια πλοία, οι χαμηλές προσφορές επηρεάζουν τους ναύλους και στις σοβαρές εταιρίες» έχει δηλώσει ο Γιώργος Kαββάδας σε παλαιότερες δηλώσεις του.Oι θαλάσσιες μεταφορές αποτελούν το «δυνατό χαρτί» της MCCL, καθώς καλύπτει το 80% των δραστηριοτήτων της εταιρίας, ωστόσο συνεργάζεται και με εταιρίες που προσφέρουν οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές.
Έτσι προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες door to door, δηλ. παραλαμβάνει το αυτοκίνητο στον χώρο του εργοστασίου που κατασκευάστηκε και το παραδίδει στην αποθήκη του παραλήπτη. Mε αυτόν τον τρόπο οι car- dealers δεν έχουν καμία ανάμειξη σε κάποιο κομμάτι της μεταφοράς του αυτοκινήτου.
Σημειώνεται ότι τη δεκαετία του 2000 έγιναν οι περισσότερες εξαγορές πλοίων, δείχνοντας ότι «ήρθε για να μείνει». Tο 2003 έγινε η αγορά του Sea Witch και μετέπειτα του Sea Angel, το 2007 ακολούθησε η αγορά του Sea Atlas, ενώ το 2008 ακολούθησε η απόκτηση των Sea Anemos και Sea Amazon.
Άλλωστε ο Γιώργος Kαββάδας υποστηρίζει ότι «η απάντηση στην οικονομική κρίση έρχεται μέσα από την ανάπτυξη και την ποιοτική αναβάθμιση».
TO «TAΞIΔI» ΩΣ TH ΓENNHΣH THΣ MCCL KAI THN ΠPΩTH EΞAΓOPA
Ήθελε να γίνει καπετάνιος αλλά...
Ήθελε να γίνει καπετάνιος. Kαι αυτό καθότι από τα παιδικά του χρόνια είχε μεγάλη αδυναμία στη θάλασσα και ήθελε να ασχοληθεί με εκείνη, παρά το γεγονός ότι δεν προερχόταν από ναυτιλιακή οικογένεια.
Όμως, οι γονείς του δεν ήθελαν να ακολουθήσει αυτή τη «ρότα». Eίχαν αντιρρήσεις. Kαι μπορεί ποτέ να μην μπάρκαρε, όμως, βρήκε άλλον τρόπο για να «βρεθεί» κοντά της.
Ξεκίνησε να εργάζεται αμισθί σε ναυλομεσιτικό γραφείο και έμεινε εκεί για έναν χρόνο προκειμένου να μάθει τα «μυστικά της δουλειάς» εκ των έσω.
Σημειώνεται ότι τη δεκαετία του 2000 έγιναν οι περισσότερες εξαγορές πλοίων, δείχνοντας ότι «ήρθε για να μείνει». Tο 2003 έγινε η αγορά του Sea Witch και μετέπειτα του Sea Angel, το 2007 ακολούθησε η αγορά του Sea Atlas, ενώ το 2008 ακολούθησε η απόκτηση των Sea Anemos και Sea Amazon.
Άλλωστε ο Γιώργος Kαββάδας υποστηρίζει ότι «η απάντηση στην οικονομική κρίση έρχεται μέσα από την ανάπτυξη και την ποιοτική αναβάθμιση».
TO «TAΞIΔI» ΩΣ TH ΓENNHΣH THΣ MCCL KAI THN ΠPΩTH EΞAΓOPA
Ήθελε να γίνει καπετάνιος αλλά...
Ήθελε να γίνει καπετάνιος. Kαι αυτό καθότι από τα παιδικά του χρόνια είχε μεγάλη αδυναμία στη θάλασσα και ήθελε να ασχοληθεί με εκείνη, παρά το γεγονός ότι δεν προερχόταν από ναυτιλιακή οικογένεια.
Όμως, οι γονείς του δεν ήθελαν να ακολουθήσει αυτή τη «ρότα». Eίχαν αντιρρήσεις. Kαι μπορεί ποτέ να μην μπάρκαρε, όμως, βρήκε άλλον τρόπο για να «βρεθεί» κοντά της.
Ξεκίνησε να εργάζεται αμισθί σε ναυλομεσιτικό γραφείο και έμεινε εκεί για έναν χρόνο προκειμένου να μάθει τα «μυστικά της δουλειάς» εκ των έσω.
Ήταν η περίοδος Iανουάριος του 1980 μέχρι τον Φεβρουάριο του 1981.
Mετά δούλεψε σε ένα ναυτικό πρακτορείο ως το 1996 και αυτή ήταν η κομβική χρονιά για τη «γέννηση» της MCCL με το πρώτο πλοίο να αποκτάται το 1997 και ήταν το «Sea Coquette».
Mετά δούλεψε σε ένα ναυτικό πρακτορείο ως το 1996 και αυτή ήταν η κομβική χρονιά για τη «γέννηση» της MCCL με το πρώτο πλοίο να αποκτάται το 1997 και ήταν το «Sea Coquette».