Ποιος δεν έχει μπει στον Χάρτη Πλοίων Πραγματικού Χρόνου, στο γνωστό Marine Traffic για να δει τη θέση ενός πλοίου κυρίως της ακτοπλοΐας
που αφορά τον πολύ κόσμο. Πού βρίσκεται εκείνη τη στιγμή που το ψάχνει και προς τα πού κατευθύνεται.
«Αναμενόμενη και πραγματική ώρα άφιξης των πλοίων. Επιλέξτε λιμάνι, πλοίο/Στόλο ή συνδυάστε μεταξύ αυτών» αναφέρει μία ανάρτηση στο site.
Το Μarine Traffic είναι ιδέα ενός Έλληνα καθηγητή πληροφορικής που άρχισε να υλοποιείται στο γκαράζ του σπιτιού του για να φθάσει πλέον να είναι μία από τις τέσσερις εταιρείες εταιρείες που έχουν δίκτυο παροχής δεδομένων για πλοία και λιμάνια σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.
To συναρπαστικό ταξίδι ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια. Ο Δημήτρης Λέκκας βρισκόταν τότε στη Σύρο όπου δίδασκε πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ο ίδιος διηγείται:
«Από πολύ νεαρή ηλικία ήμουν ραδιοερασιτέχνης, μανιώδης λάτρης των ηλεκτρονικών υπολογιστών ενώ αγαπούσα τη ναυτιλία. Ήμουν από εκείνους του τύπους που είχαν πάντοτε στην ταράτσα τους έναν ραδιοπομπό. Έφτιαχνα προγράμματα για υπολογιστές και κατασκεύαζα ραδιοφωνικούς δέκτες. Είχα πάντοτε ένα ρομαντικό δέσιμο με τη θάλασσα, αφού πέρασα μεγάλο διάστημα από τα παιδικά μου χρόνια ταξιδεύοντας στις θάλασσες του κόσμου με ένα δεξαμενόπλοιο στο οποίο καπετάνιος ήταν ο πατέρας μου. Στα στοιχεία αυτά της παιδικής και εφηβικής μου ηλικίας μπορεί κάποιος να ανιχνεύσει τις ρίζες του Marine Traffic.»
Πριν από 11 χρόνια ο Δημήτρης Λέκκας έμαθε για μία οδηγία που αφορούσε το AIS-Automatic Indentification System, η εγκατάσταση του οποίου πάνω σε κάθε πλοίο χωρητικότητας άνω 300 τόνων ήταν υποχρεωτική από το 2004. Μέσω αυτού του συστήματος κάθε εμπορικό ή επιβατηγό πλοίο είχε υποχρέωση να εκπέμπει τη θέση του και διάφορα άλλα δεδομένα.
Το 2007 αποφάσισε να φτιάξει ένα site που θα αποτυπώνει αυτά τα δεδομένα. Μέσω ενός πομπού που είχε εγκαταστήσει, σε πρώτη φάση, λάμβανε μέσω ραδιοσυχνότητας τις εκπομπές πλοίων που έκαναν τον διάπλου της ευρύτερης θαλάσσιας περιοχής και κατέγραφε αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τη θέση τους σε έναν ηλεκτρονικό χάρτη.
«Το Marine Traffic άρχισε να αναπτύσσεται και να μεγαλώνει πέρα από τα πιο τρελά μου όνειρα» τονίζει ο ίδιος: «Δεν ήμασταν πλέον ένα σύστημα εντοπισμού πλοίων αλλά μία υπηρεσία παροχής υπηρεσιών».
Το 2012 το Marine Traffic είχε γίνει δημοφιλές αφού οι πομποί του «ξεφύτρωναν» σε ολοένα και περισσότερα μέρη του κόσμου, από ραδιοερασιτέχνες που είχαν πάθος με τη θάλασσα και τα πλοία και οι οποίοι τροφοδοτούσαν το σύστημα τόσο με τις θέσεις των πλοίων όσο και με φωτογραφίες. Ήταν το μοναδικό ανοικτό σύστημα παροχής τέτοιων πληροφοριών στον κόσμο.
Ο Δημήτρης Λέκκας αναζητούσε το επόμενο βήμα. Τη χρονιά εκείνη συμφώνησε να συνεργαστεί με τον Δημήτρη Μέμο που έχει σπουδάσει ηλεκτρολόγος-μηχανικός στο Λονδίνο και τον Αργύρη Στασινάκη που σπούδασε φυσικός Οξφόρδη.
«Το Μarine Traffic στηρίζεται στην ανά τον κόσμο ναυτιλιακή κοινότητα η οποία μας βοηθάει να συλλέγουμε τα δεδομένα για τα πλοία και τα λιμάνια. Εκπλήσσονται ευχάριστα οι πελάτες μας όταν μαθαίνουν ότι το ΜarineΤraffic είναι ελληνικό» επισημαίνει ο Δημήτρης Μέμος διευθύνων σύμβουλος του MarineTraffic τον οποίο συναντήσαμε στα καινούργια γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα.
«Για τη συλλογή των δεδομένων θέσης, επιλέγουμε τους συνεργάτες μας με κριτήριο την τοποθεσία τους ανά τον κόσμο όσο αναφορά σε λιμάνια και σημαντικά θαλάσσια περάσματα. Τους στέλνουμε μία συσκευή με κεραία VHF που χρειάζεται για να συλλέγουν τα δεδομένα . Την τοποθετούν στην ταράτσα του σπιτιού ή του γραφείου τους και μέσω internet μας στέλνουν αυτόματα τα δεδομένα από εκεί όπου βρίσκονται χωρίς άλλη παρέμβαση. Έχουμε 3.500 τέτοιες συσκευές ανά τον κόσμο που σχηματίζουν ένα δίκτυο το οποίο μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε «μοναδική» άποψη για την παγκόσμια κίνηση των πλοίων.».
Το επόμενο στάδιο για τo Marine Traffic περιελάμβανε τη δημιουργία ενός επιπλέον επιπέδου πληροφόρησης, πιο εξειδικευμένου, που απευθυνόταν στους επαγγελματίες της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας αλλά και του κλάδου τω μεταφορών γενικότερα.
«Τις υπηρεσίες αυτές αρχίσαμε να τις προσφέρουμε με συνδρομή ενώ παρέμεινε και παραμένει ανοικτό, δηλαδή με ελεύθερη πρόσβαση, μεγάλο μέρος του προϊόντος μας» τονίζει ο Δημήτρης Μέμος:
«Έχουμε δημιουργήσει ομάδες ανθρώπων που συνεισφέρουν σε αυτή την προσπάθεια. Για παράδειγμα, χιλιάδες κόσμου ανεβάζει φωτογραφίες πλοίων στην πλατφόρμα. Έως τώρα ο αριθμός των φωτογραφιών φθάνει τα 2,5 εκατομμύρια. Έχουμε 30.000 «φωτογράφους». Επίσης έχουμε κόσμο που διορθώνει τα δεδομένα που υπάρχουν στο site και αυτό συμβαίνει για παράδειγμα όταν ένα πλοίο αλλάζει ονομασία και χαρακτηριστικά».
Όσο για το ποιοι επαγγελματίες χρησιμοποιούν τις πληροφορίες του Marine Traffic, ο Δημήτρης Μέμος αναφέρει:
«Έχουμε αρκετές ομάδες χρηστών που πληρώνουν συνδρομή για τις πληροφορίες που τους παρέχουμε. Όπως για παράδειγμα ναυτιλιακές εταιρείες που παρακολουθούν τον δικό τους στόλο, τη θέση του καθώς και τις ταχύτητες του ώστε να μπορούν να κάνουν καλύτερη και οικονομικότερη διαχείρισή του, ενώ παράλληλα παρακολουθούν και τον ανταγωνισμό.
Με βάση την πληροφόρηση που τους προσφέρουμε μπορούν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις στις διαπραγματεύσεις με τους ναυλωτές.
Επίσης οι προμηθευτές ναυτιλιακών εταιρειών μπορούν να κάνουν στοχευμένες προσφορές και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους. Για παράδειγμα ένας προμηθευτής παρακολουθεί τον κατάπλου συγκεκριμένου τύπου πλοίων που τον ενδιαφέρουν σε συγκεκριμένα λιμάνια και επικοινωνεί με τις πλοιοκτήτριες εταιρείες για να προσφέρει τις υπηρεσίες του.
Επίσης, οι διοικήσεις των λιμανιών συλλέγουν πληροφορίες και κάνουν αναλύσεις βάσει των δεδομένων που τους προσφέρουμε για να βελτιώνουν την αποδοτικότητά τους και τις υπηρεσίες που παρέχουν.
Επιπλέον, χρηματοοικονομικοί αναλυτές και traders παρατηρώντας τις κινήσεις των φορτίων μπορούν να εκφέρουν άποψη για την πορεία της αγοράς. Είναι άπειρα τα σενάρια χρήσης των δεδομένων το Μarine Τraffic.
Υπάρχει και μία εφαρμογή για τις ταμπλέτες και τα κινητά τηλέφωνα την οποία χρησιμοποιούν πολλοί με μικρή χρέωση»
Μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικά περιβάλλον η εταιρεία δίνει δουλειά σε νέους Έλληνες επιστήμονες ενώ δημιουργεί συνεχώς θέσεις εργασίας:
- «Είμαστε 75 εργαζόμενοι. Το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας μας βρίσκεται στην Ελλάδα. Έχουμε γραφείο στην Αγγλία αλλά και συνεργάτες σε διάφορα μέρη του κόσμου. Πρόσφατα ξεκινήσαμε δραστηριότητα στη Σιγκαπούρη. Εξερευνούμε και συνεργασίες στην Κίνα.
Είμαστε εταιρεία τεχνολογίας. Είμαστε μηχανικοί λογισμικού, αναλυτές δεδομένων κλπ. Το πλάνο μας είναι στο τέλος του 2018 το δυναμικό μας να φθάνει τα 110 άτομα. Είμαστε και περήφανοι που μπορούμε να το κάνουμε σε τέτοιες εποχές δεδομένης και της γενικότερης κατάστασης.» επισημαίνει ο Δημήτρης Μέμος:
«Επεκτεινόμαστε σε όλους τους τομείς Μεγαλώνουμε ως ομάδα. Αυξάνουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και κατ’ επέκταση και το πελατολόγιό μας. Το προϊόν μας εξειδικεύεται. Υπάρχει πολύ καλή συνεργασία με την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα και τον τελευταίο καιρό προσπαθούμε να έρθουμε πιο κοντά και με την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα» και συνεχίζει:
«Είμαστε σε φάση ανάπτυξης. Σε αυτό μας βοηθάει το γεγονός ότι απευθυνόμαστε στην παγκόσμια αγορά και όχι αποκλειστικά στην ελληνική. Προσπαθούμε να συγκρίνουμε και να αναμετρηθούμε με εταιρείες τεχνολογίας παγκοσμίου φήμης. Βάζουμε ψηλά τον πήχη. Το ότι έχουμε παγκόσμιο ανταγωνισμό μας δίνει κίνητρα για να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο και να μην επαναπαυόμαστε σε όσα έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα. Γιατί ως γνωστόν ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο».
Ένας από τους βασικούς στόχους της εταιρείας είναι να δημιουργεί και να διατηρεί ένα εργασιακό περιβάλλον αντάξιο των στόχων της.
«Όχι μόνο όσο αναφορά στο περιβάλλον εργασίας αλλά και στην εταιρική κουλτούρα. Είναι προοδευτική στον τρόπο σκέψης και φιλοσοφίας με την οποία εργαζόμαστε, γενικότερα. Το χρωστάμε στην ελληνική κοινωνία, στο startup οικοσύστημα της Ελλάδας να επικοινωνήσουμε το παράδειγμα του Marine Traffic. Μίας ακόμα επιτυχημένης ελληνικής start up εταιρείας. Να δώσουμε όραμα στη νέα γενιά ότι υπάρχει μέλλον».
Οι 4 αξίες της εταιρείας
- Οι τέσσερις αξίες της εταιρείας είναι αποτυπωμένες σε έναν τεράστιο τοίχο στα γραφεία της:
1. Συνεχής καινοτομία
2. Υπέρβαση των προσδοκιών
3. Να είμαστε ειλικρινείς και διαφανείς
4. Να διασκεδάζουμε αυτό που κάνουμε και να κάνουμε αυτό που μας ευχαριστεί. Είναι το μυστικό για να υπάρχει θετική ενέργεια και στάση.
Το Marine Traffic σε αριθμούς
- Κάθε ημέρα λαμβάνει 520 εκατομμύρια στίγματα πλοίων
- 680.000 πλοία, λιμάνια, φάρο καταγεγραμμένα στη βάση δεδομένων
- Καθημερινά καταγράφονται 92.000 ταξίδια πλοίων
- 320.000 καταγραφές κατάπλου και απόπλου πλοίων
- Υπάρχουν 2.512.662 φωτογραφίες
- Καθημερινά καταγράφονται 504.000 αναζητήσεις πλοίων κατά μέσο όρο
- Οι μοναδικοί επισκέπτες σε μηνιαία βάση ανέρχονται στα έξι εκατομμύρια
- Οι εγγεγραμμένοι χρήστες ανέρχονται στο 1,2 εκατομμύρια
- Στο facebook ακολουθούν τη σελίδα της εταιρείας 323.120 άτομα
που αφορά τον πολύ κόσμο. Πού βρίσκεται εκείνη τη στιγμή που το ψάχνει και προς τα πού κατευθύνεται.
«Αναμενόμενη και πραγματική ώρα άφιξης των πλοίων. Επιλέξτε λιμάνι, πλοίο/Στόλο ή συνδυάστε μεταξύ αυτών» αναφέρει μία ανάρτηση στο site.
Το Μarine Traffic είναι ιδέα ενός Έλληνα καθηγητή πληροφορικής που άρχισε να υλοποιείται στο γκαράζ του σπιτιού του για να φθάσει πλέον να είναι μία από τις τέσσερις εταιρείες εταιρείες που έχουν δίκτυο παροχής δεδομένων για πλοία και λιμάνια σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.
To συναρπαστικό ταξίδι ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια. Ο Δημήτρης Λέκκας βρισκόταν τότε στη Σύρο όπου δίδασκε πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ο ίδιος διηγείται:
«Από πολύ νεαρή ηλικία ήμουν ραδιοερασιτέχνης, μανιώδης λάτρης των ηλεκτρονικών υπολογιστών ενώ αγαπούσα τη ναυτιλία. Ήμουν από εκείνους του τύπους που είχαν πάντοτε στην ταράτσα τους έναν ραδιοπομπό. Έφτιαχνα προγράμματα για υπολογιστές και κατασκεύαζα ραδιοφωνικούς δέκτες. Είχα πάντοτε ένα ρομαντικό δέσιμο με τη θάλασσα, αφού πέρασα μεγάλο διάστημα από τα παιδικά μου χρόνια ταξιδεύοντας στις θάλασσες του κόσμου με ένα δεξαμενόπλοιο στο οποίο καπετάνιος ήταν ο πατέρας μου. Στα στοιχεία αυτά της παιδικής και εφηβικής μου ηλικίας μπορεί κάποιος να ανιχνεύσει τις ρίζες του Marine Traffic.»
Πριν από 11 χρόνια ο Δημήτρης Λέκκας έμαθε για μία οδηγία που αφορούσε το AIS-Automatic Indentification System, η εγκατάσταση του οποίου πάνω σε κάθε πλοίο χωρητικότητας άνω 300 τόνων ήταν υποχρεωτική από το 2004. Μέσω αυτού του συστήματος κάθε εμπορικό ή επιβατηγό πλοίο είχε υποχρέωση να εκπέμπει τη θέση του και διάφορα άλλα δεδομένα.
Το 2007 αποφάσισε να φτιάξει ένα site που θα αποτυπώνει αυτά τα δεδομένα. Μέσω ενός πομπού που είχε εγκαταστήσει, σε πρώτη φάση, λάμβανε μέσω ραδιοσυχνότητας τις εκπομπές πλοίων που έκαναν τον διάπλου της ευρύτερης θαλάσσιας περιοχής και κατέγραφε αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τη θέση τους σε έναν ηλεκτρονικό χάρτη.
«Το Marine Traffic άρχισε να αναπτύσσεται και να μεγαλώνει πέρα από τα πιο τρελά μου όνειρα» τονίζει ο ίδιος: «Δεν ήμασταν πλέον ένα σύστημα εντοπισμού πλοίων αλλά μία υπηρεσία παροχής υπηρεσιών».
Το 2012 το Marine Traffic είχε γίνει δημοφιλές αφού οι πομποί του «ξεφύτρωναν» σε ολοένα και περισσότερα μέρη του κόσμου, από ραδιοερασιτέχνες που είχαν πάθος με τη θάλασσα και τα πλοία και οι οποίοι τροφοδοτούσαν το σύστημα τόσο με τις θέσεις των πλοίων όσο και με φωτογραφίες. Ήταν το μοναδικό ανοικτό σύστημα παροχής τέτοιων πληροφοριών στον κόσμο.
Ο Δημήτρης Λέκκας αναζητούσε το επόμενο βήμα. Τη χρονιά εκείνη συμφώνησε να συνεργαστεί με τον Δημήτρη Μέμο που έχει σπουδάσει ηλεκτρολόγος-μηχανικός στο Λονδίνο και τον Αργύρη Στασινάκη που σπούδασε φυσικός Οξφόρδη.
«Το Μarine Traffic στηρίζεται στην ανά τον κόσμο ναυτιλιακή κοινότητα η οποία μας βοηθάει να συλλέγουμε τα δεδομένα για τα πλοία και τα λιμάνια. Εκπλήσσονται ευχάριστα οι πελάτες μας όταν μαθαίνουν ότι το ΜarineΤraffic είναι ελληνικό» επισημαίνει ο Δημήτρης Μέμος διευθύνων σύμβουλος του MarineTraffic τον οποίο συναντήσαμε στα καινούργια γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα.
«Για τη συλλογή των δεδομένων θέσης, επιλέγουμε τους συνεργάτες μας με κριτήριο την τοποθεσία τους ανά τον κόσμο όσο αναφορά σε λιμάνια και σημαντικά θαλάσσια περάσματα. Τους στέλνουμε μία συσκευή με κεραία VHF που χρειάζεται για να συλλέγουν τα δεδομένα . Την τοποθετούν στην ταράτσα του σπιτιού ή του γραφείου τους και μέσω internet μας στέλνουν αυτόματα τα δεδομένα από εκεί όπου βρίσκονται χωρίς άλλη παρέμβαση. Έχουμε 3.500 τέτοιες συσκευές ανά τον κόσμο που σχηματίζουν ένα δίκτυο το οποίο μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε «μοναδική» άποψη για την παγκόσμια κίνηση των πλοίων.».
Το επόμενο στάδιο για τo Marine Traffic περιελάμβανε τη δημιουργία ενός επιπλέον επιπέδου πληροφόρησης, πιο εξειδικευμένου, που απευθυνόταν στους επαγγελματίες της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας αλλά και του κλάδου τω μεταφορών γενικότερα.
«Τις υπηρεσίες αυτές αρχίσαμε να τις προσφέρουμε με συνδρομή ενώ παρέμεινε και παραμένει ανοικτό, δηλαδή με ελεύθερη πρόσβαση, μεγάλο μέρος του προϊόντος μας» τονίζει ο Δημήτρης Μέμος:
«Έχουμε δημιουργήσει ομάδες ανθρώπων που συνεισφέρουν σε αυτή την προσπάθεια. Για παράδειγμα, χιλιάδες κόσμου ανεβάζει φωτογραφίες πλοίων στην πλατφόρμα. Έως τώρα ο αριθμός των φωτογραφιών φθάνει τα 2,5 εκατομμύρια. Έχουμε 30.000 «φωτογράφους». Επίσης έχουμε κόσμο που διορθώνει τα δεδομένα που υπάρχουν στο site και αυτό συμβαίνει για παράδειγμα όταν ένα πλοίο αλλάζει ονομασία και χαρακτηριστικά».
Όσο για το ποιοι επαγγελματίες χρησιμοποιούν τις πληροφορίες του Marine Traffic, ο Δημήτρης Μέμος αναφέρει:
«Έχουμε αρκετές ομάδες χρηστών που πληρώνουν συνδρομή για τις πληροφορίες που τους παρέχουμε. Όπως για παράδειγμα ναυτιλιακές εταιρείες που παρακολουθούν τον δικό τους στόλο, τη θέση του καθώς και τις ταχύτητες του ώστε να μπορούν να κάνουν καλύτερη και οικονομικότερη διαχείρισή του, ενώ παράλληλα παρακολουθούν και τον ανταγωνισμό.
Με βάση την πληροφόρηση που τους προσφέρουμε μπορούν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις στις διαπραγματεύσεις με τους ναυλωτές.
Επίσης οι προμηθευτές ναυτιλιακών εταιρειών μπορούν να κάνουν στοχευμένες προσφορές και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους. Για παράδειγμα ένας προμηθευτής παρακολουθεί τον κατάπλου συγκεκριμένου τύπου πλοίων που τον ενδιαφέρουν σε συγκεκριμένα λιμάνια και επικοινωνεί με τις πλοιοκτήτριες εταιρείες για να προσφέρει τις υπηρεσίες του.
Επίσης, οι διοικήσεις των λιμανιών συλλέγουν πληροφορίες και κάνουν αναλύσεις βάσει των δεδομένων που τους προσφέρουμε για να βελτιώνουν την αποδοτικότητά τους και τις υπηρεσίες που παρέχουν.
Επιπλέον, χρηματοοικονομικοί αναλυτές και traders παρατηρώντας τις κινήσεις των φορτίων μπορούν να εκφέρουν άποψη για την πορεία της αγοράς. Είναι άπειρα τα σενάρια χρήσης των δεδομένων το Μarine Τraffic.
Υπάρχει και μία εφαρμογή για τις ταμπλέτες και τα κινητά τηλέφωνα την οποία χρησιμοποιούν πολλοί με μικρή χρέωση»
Μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικά περιβάλλον η εταιρεία δίνει δουλειά σε νέους Έλληνες επιστήμονες ενώ δημιουργεί συνεχώς θέσεις εργασίας:
- «Είμαστε 75 εργαζόμενοι. Το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας μας βρίσκεται στην Ελλάδα. Έχουμε γραφείο στην Αγγλία αλλά και συνεργάτες σε διάφορα μέρη του κόσμου. Πρόσφατα ξεκινήσαμε δραστηριότητα στη Σιγκαπούρη. Εξερευνούμε και συνεργασίες στην Κίνα.
Είμαστε εταιρεία τεχνολογίας. Είμαστε μηχανικοί λογισμικού, αναλυτές δεδομένων κλπ. Το πλάνο μας είναι στο τέλος του 2018 το δυναμικό μας να φθάνει τα 110 άτομα. Είμαστε και περήφανοι που μπορούμε να το κάνουμε σε τέτοιες εποχές δεδομένης και της γενικότερης κατάστασης.» επισημαίνει ο Δημήτρης Μέμος:
«Επεκτεινόμαστε σε όλους τους τομείς Μεγαλώνουμε ως ομάδα. Αυξάνουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και κατ’ επέκταση και το πελατολόγιό μας. Το προϊόν μας εξειδικεύεται. Υπάρχει πολύ καλή συνεργασία με την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα και τον τελευταίο καιρό προσπαθούμε να έρθουμε πιο κοντά και με την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα» και συνεχίζει:
Ένας από τους βασικούς στόχους της εταιρείας είναι να δημιουργεί και να διατηρεί ένα εργασιακό περιβάλλον αντάξιο των στόχων της.
«Όχι μόνο όσο αναφορά στο περιβάλλον εργασίας αλλά και στην εταιρική κουλτούρα. Είναι προοδευτική στον τρόπο σκέψης και φιλοσοφίας με την οποία εργαζόμαστε, γενικότερα. Το χρωστάμε στην ελληνική κοινωνία, στο startup οικοσύστημα της Ελλάδας να επικοινωνήσουμε το παράδειγμα του Marine Traffic. Μίας ακόμα επιτυχημένης ελληνικής start up εταιρείας. Να δώσουμε όραμα στη νέα γενιά ότι υπάρχει μέλλον».
Οι 4 αξίες της εταιρείας
- Οι τέσσερις αξίες της εταιρείας είναι αποτυπωμένες σε έναν τεράστιο τοίχο στα γραφεία της:
1. Συνεχής καινοτομία
2. Υπέρβαση των προσδοκιών
3. Να είμαστε ειλικρινείς και διαφανείς
4. Να διασκεδάζουμε αυτό που κάνουμε και να κάνουμε αυτό που μας ευχαριστεί. Είναι το μυστικό για να υπάρχει θετική ενέργεια και στάση.
Το Marine Traffic σε αριθμούς
- Κάθε ημέρα λαμβάνει 520 εκατομμύρια στίγματα πλοίων
- 680.000 πλοία, λιμάνια, φάρο καταγεγραμμένα στη βάση δεδομένων
- Καθημερινά καταγράφονται 92.000 ταξίδια πλοίων
- 320.000 καταγραφές κατάπλου και απόπλου πλοίων
- Υπάρχουν 2.512.662 φωτογραφίες
- Καθημερινά καταγράφονται 504.000 αναζητήσεις πλοίων κατά μέσο όρο
- Οι μοναδικοί επισκέπτες σε μηνιαία βάση ανέρχονται στα έξι εκατομμύρια
- Οι εγγεγραμμένοι χρήστες ανέρχονται στο 1,2 εκατομμύρια
- Στο facebook ακολουθούν τη σελίδα της εταιρείας 323.120 άτομα