Συμφωνία με ιδιαίτερα υψηλά ναύλα έκλεισε, όπως αναφέρουν πληροφορίες, η ναυτιλιακή Eurotankers, συμφερόντων των
εφοπλιστών Hλία και Mιχάλη Γκότση.
Ναυλομεσίτες υποστηρίζουν ότι το πλοίο της εταιρίας Eurohope, χωρητικότητας 159,000 dwt και κατασκευής 1999, ναυλώθηκε στην τιμή των 14.500 δολ. ημερησίως για χρονική διάρκεια έξι μηνών και προοπτική για συνέχιση της ναύλωσης έξι επιπλέον μήνες. Πηγές αναφέρουν ότι ναυλωτής είναι η United Maritime Logistics.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ύψος των ναύλων είναι πολύ κοντά στα επίπεδα των ναύλων των μοντέρνων πλοίων τύπου suezmax, που έχουν παραμείνει σταθεροί αυτή την εβδομάδα στα 17.000 δολ. ημερησίως για μακροχρόνιες συμφωνίες, με βάση τα στοιχεία της Clarksons.
Μεσίτες της αγοράς υποστηρίζουν ότι λίγοι ναυλωτές θα ενδιαφέρονταν για παλαιάς κατασκευής πλοία όπως το Eurohope, ωστόσο, ορισμένοι αναγκάζονται να προχωρήσουν σε συμφωνία, καθώς οι πλοιοκτήτες κρατούν τα σύγχρονα, οικολογικά πλοία τους με την ελπίδα να πετύχουν υψηλότερες τιμές ναύλωσης όταν τεθούν σε ισχύ οι κανόνες χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Επιπλέον, οι τιμές των ναύλων στα suezmaxes για ετήσιες συμφωνίες, έχουν υποχωρήσει αρκετά και βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα από το 2013.
Οι Ηλίας και Μιχάλης Γκότσης αγόρασαν το Eurohope το 2014 από τη General Maritime, την προκάτοχο της Gener8 Maritime, στην τιμή των 15 εκατ. δολ.
Στο πλοίο Eurohope είναι προγραμματισμένο να διενεργηθεί ειδική επιθεώρηση τον Απρίλιο του 2019. πηγή