Το ποσό των 3 δισ. δολάρια έχει επενδύσει η ελληνική εφοπλιστική κοινότητα από την αρχή του έτους μέχρι και το τέλος Αυγούστου για την αγορά
πλοίων, γεγονός το οποίο κατατάσσει τους Greeks στην πρώτη θέση.
Συγκεκριμένα οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει 2,8 δισ. δολάρια για την αγορά 173 μεταχειρισμένων πλοίων. Σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα στους πρώτους 8 μήνες του έτους αγοράστηκαν 961 πλοία εκ των οποίων 386 φορτηγά, 249 δεξαμενόπλοια, 157 containerships και 28 υγραεριοφόρα, συνολικής αξίας 11,4 δισ. δολαρίων.
Σημειώνεται ότι οι Έλληνες έχουν δώσει το 24,3% από το συνολικό ποσό που έχει επενδυθεί σε αγορές πλοίων ενώ έχουν αγοράσει το 18% του στόλου που έχει πωληθεί. Πίσω ακολουθούν οι Κινέζοι και οι Γερμανοί.
πλοίων, γεγονός το οποίο κατατάσσει τους Greeks στην πρώτη θέση.
Συγκεκριμένα οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει 2,8 δισ. δολάρια για την αγορά 173 μεταχειρισμένων πλοίων. Σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα στους πρώτους 8 μήνες του έτους αγοράστηκαν 961 πλοία εκ των οποίων 386 φορτηγά, 249 δεξαμενόπλοια, 157 containerships και 28 υγραεριοφόρα, συνολικής αξίας 11,4 δισ. δολαρίων.
Σημειώνεται ότι οι Έλληνες έχουν δώσει το 24,3% από το συνολικό ποσό που έχει επενδυθεί σε αγορές πλοίων ενώ έχουν αγοράσει το 18% του στόλου που έχει πωληθεί. Πίσω ακολουθούν οι Κινέζοι και οι Γερμανοί.
Diana Shipping
Σημαντική αύξηση ναύλων πέτυχε η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, σε συμφωνία που έκλεισε με την Pacific Bulk. Πληροφορίες αναφέρουν, ότι ο γνωστός πλοιοκτήτης υπέγραψε ναυλοσύμφωνα για το φορτηγό πλοίο Semirio (χωρητικότητας 174,000 dwt και κατασκευής 2007), διάρκειας 10 έως 12 μηνών, στην τιμή των 20.250 δολ. ημερησίως. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα συμφέρουσα συμφωνία, δεδομένου ότι στο τέλος του Aυγούστου λήγει η προηγούμενη σύμβαση που είχε συνάψει, για το συγκεκριμένο πλοίο, με την Koch Logistics με ναύλα 14,150 δολαρίων ημερησίως.
H μετοχή της Diana Shipping διαπραγματεύεται στο ταμπλό στα 4,33 δολ.
Σημαντική αύξηση ναύλων πέτυχε η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, σε συμφωνία που έκλεισε με την Pacific Bulk. Πληροφορίες αναφέρουν, ότι ο γνωστός πλοιοκτήτης υπέγραψε ναυλοσύμφωνα για το φορτηγό πλοίο Semirio (χωρητικότητας 174,000 dwt και κατασκευής 2007), διάρκειας 10 έως 12 μηνών, στην τιμή των 20.250 δολ. ημερησίως. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα συμφέρουσα συμφωνία, δεδομένου ότι στο τέλος του Aυγούστου λήγει η προηγούμενη σύμβαση που είχε συνάψει, για το συγκεκριμένο πλοίο, με την Koch Logistics με ναύλα 14,150 δολαρίων ημερησίως.
H μετοχή της Diana Shipping διαπραγματεύεται στο ταμπλό στα 4,33 δολ.