Λίγες μόλις ημέρες από την είδηση της εξαγοράς του aframax τάνκερ CSK Shelton της TCC Group από την Capital Maritime, ο ισχυρός εφοπλιστής Βαγγέλης
Μαρινάκης αιφνιδιάζει την αγορά με μία ακόμη κίνηση.
Nαυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι ο πλοιοκτήτης βρίσκεται κοντά στην εξαγορά τριών ακόμη πλοίων τύπου aframax της εταιρίας BP Shipping, σε μία περίοδο κατά την οποία το ενδιαφέρον για την αγορά μεταφοράς αργού πετρελαίου αυξάνεται.
Μαρινάκης αιφνιδιάζει την αγορά με μία ακόμη κίνηση.
Nαυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι ο πλοιοκτήτης βρίσκεται κοντά στην εξαγορά τριών ακόμη πλοίων τύπου aframax της εταιρίας BP Shipping, σε μία περίοδο κατά την οποία το ενδιαφέρον για την αγορά μεταφοράς αργού πετρελαίου αυξάνεται.
Η βρετανική BP Shipping έχει βάλει εδώ και αρκετούς μήνες πωλητήριο σε οκτώ τάνκερ τύπου aframax. Σύμφωνα με τα πρώτα σενάρια που κυκλοφόρησαν το περασμένο καλοκαίρι στην αγορά, τα πλοία επρόκειτο να αγοράσει η επίσης βρετανική Union Maritime καταβάλλοντας 108 εκατ. δολ. συνολικά.
Ωστόσο, πρόσφατες πληροφορίες αναφέρουν ότι τελικά η Union Maritime δεν εξασφάλισε την απαιτούμενη χρηματοδότηση και τελικά απέκτησε τα πέντε πλοία, αφήνοντας ανοιχτό το δρόμο στον κ. Μαρινάκη, ο οποίος διαπραγματεύεται την εξαγορά των υπολοίπων τριών.
Στο στόλο της Union Maritime, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, προστέθηκαν τα χωρητικότητας 14,000-dwt δεξαμενόπλοια British Gannet, British Mallard, British Cormorant, British Cygnet και British Robin, όλα κατασκευής 2005.
Τα εναπομείναντα πλοία είναι τα British Eagle, British Falcon και British Kestrel, που έχουν κατασκευαστεί το 2006 και παραμένουν στην κατοχή της BP Shipping.
Ναυλομεσίτες εκτιμούν ότι η τιμή πώλησης θα κυμανθεί στα 13,5 εκατ. δολ. για κάθε πλοίο, τιμή που θεωρείται φθηνή σε σχέση με την αύξηση που σημειώνουν τα ναύλα κατά την πιο «δυνατή» εποχικά περίοδο του χρόνου. Ωστόσο, υπάρχει και η άποψη εκείνων που υποστηρίζουν ότι τα πλοία της συγκεκριμένης ηλικίας έχουν υψηλή κατανάλωση καυσίμων.To tanker Militadis Junior της Capital Ship Management Corp (χωρητικότητας 320.926-dwt και κατασκευής 2014)
Ωστόσο, πρόσφατες πληροφορίες αναφέρουν ότι τελικά η Union Maritime δεν εξασφάλισε την απαιτούμενη χρηματοδότηση και τελικά απέκτησε τα πέντε πλοία, αφήνοντας ανοιχτό το δρόμο στον κ. Μαρινάκη, ο οποίος διαπραγματεύεται την εξαγορά των υπολοίπων τριών.
Στο στόλο της Union Maritime, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, προστέθηκαν τα χωρητικότητας 14,000-dwt δεξαμενόπλοια British Gannet, British Mallard, British Cormorant, British Cygnet και British Robin, όλα κατασκευής 2005.
Τα εναπομείναντα πλοία είναι τα British Eagle, British Falcon και British Kestrel, που έχουν κατασκευαστεί το 2006 και παραμένουν στην κατοχή της BP Shipping.
Ναυλομεσίτες εκτιμούν ότι η τιμή πώλησης θα κυμανθεί στα 13,5 εκατ. δολ. για κάθε πλοίο, τιμή που θεωρείται φθηνή σε σχέση με την αύξηση που σημειώνουν τα ναύλα κατά την πιο «δυνατή» εποχικά περίοδο του χρόνου. Ωστόσο, υπάρχει και η άποψη εκείνων που υποστηρίζουν ότι τα πλοία της συγκεκριμένης ηλικίας έχουν υψηλή κατανάλωση καυσίμων.To tanker Militadis Junior της Capital Ship Management Corp (χωρητικότητας 320.926-dwt και κατασκευής 2014)