Τα σκήπτρα της παγκόσμιας ναυτιλίας κρατούν οι Έλληνες εφοπλιστές, ενώ οι επικράτησή τους φαίνεται και από τα ποσά που επενδύουν
για την αγορά νέων πλοίων, αφού μόλις το πρώτο τετράμηνο του 2019 αγόρασαν 63 πλοία επενδύοντας συνολικά 828,1 εκατ. δολάρια, επικρατώντας και των Κινέζων.
για την αγορά νέων πλοίων, αφού μόλις το πρώτο τετράμηνο του 2019 αγόρασαν 63 πλοία επενδύοντας συνολικά 828,1 εκατ. δολάρια, επικρατώντας και των Κινέζων.
Οι Έλληνες έδωσαν 828,1 εκατ. για 63 πλοία εκ των οποίων τα 32 είναι φορτηγά αξίας 442 εκατ. δολ., 19 δεξαμενόπλοια αξίας 262,2 εκατ. δολαρίων, 11 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 104,4 εκατ. και μόλις ένα πλοίο μεταφοράς LNG αξίας 18,5 εκατ.
Σύμφωνα με στοιχεία της Allied Shipping Research, το 2019 'εχπυν πουληθεί 421 πλοία συνολικής αξίας 4,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Από αυτά 148 είναι φορτηγά, 137 δεξαμενόπλοια, 33 containers και 26 LNG.
Οι Κινέζοι επένδυσαν 621,8 εκατ. δολάρια για την απόκτηση 61 πλοίων, εκ των οποίων 50 είναι φορτηγά, εννέα δεξαμενόπλοια, ένα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα υγραεριοφόρο.
Στην τρίτη θέση είναι εταιρείες νορβηγικών συμφερόντων συνολικής αξίας 96,8 εκατομμυρίων δολαρίων. Από αυτά, 14 είναι δεξαμενόπλοια, τέσσερα φορτηγά και δύο υγραεριοφόρα.