Για μία δύσκολη περίοδο κάνουν λόγο οι επαγγελματίες του τουρισμού, οι καταστηματάρχες και οι φορείς στο Ρέθυμνο, περίοδος η οποία συνοδεύεται
από την αγωνία και τους προβληματισμούς από τα δεδομένα που υπάρχουν και αφορούν κυρίως την τουριστική σεζόν που δειλά-δειλά έχει ξεκινήσει.

Όπως ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ έμποροι, καταστηματάρχες, αλλά και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, η φράση «να δούμε έως πότε θα καταφέρνουμε να στηρίζουμε οι ίδιοι την τοπική οικονομία» είναι μία φράση που έχει εξαντληθεί στα χείλη.
Οι αγορές την περίοδο των εορτών του Πάσχα δεν έσωσαν την κατάσταση επισημαίνουν οι έμποροι θεωρώντας, όπως λένε, πως οι πολίτες στέκονται μπροστά στις βιτρίνες και τα ταμεία των επιχειρήσεων διστακτικοί. 


Όλα στο Ρέθυμνο όπως αποδεικνύεται κάθε χρόνο, έχουν άμεση σχέση με την πορεία του τουρισμού και αυτό το διαπιστώνει κανείς εύκολα από το γεγονός ότι μπορεί να τίθενται ερωτήσεις για την τοπική εσωτερική αγορά, οι απαντήσεις όμως που δίδονται, αφορούν στην πορεία του τουριστικού προϊόντος, στους επισκέπτες και τουρίστες.

«Υπάρχει μία μείωση στην ένταση της ζήτησης σε ό,τι αφορά το τουριστικό προϊόν σε όλους τους υποτομείς του συγκεκριμένου κλάδου, σύμφωνα με πληροφορίες και συνεργασίες που έχω σε τακτά χρονικά διαστήματα ως δήμαρχος της πόλης, με τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργης Μαρινάκης.

 Μείωση σε ό,τι αφορά, όπως εξηγεί, τον αριθμό σε επίπεδο ποσοστών και τους αριθμούς γενικότερα. «Από πλευράς αριθμών η άποψη μας είναι πως δεν πρέπει να δίνουμε τόσο μεγάλη σημασία. Αυτό το οποίο προτείνουμε ως δημοτική αρχή, είναι να υπάρξει προγραμματισμός και το Ρέθυμνο να μη δίνει τόσο μεγάλο βάρος στους αριθμούς, τα ποσοστά, τις μετρήσεις, όσο στο να σπουδαιολογεί και να δίνει μεγάλη σημασία και βάρος στην ποιότητα των τουριστών». 
 
Top