Τα 40 πλοία έφτασε ο στόλος της Contships συμφερόντων του Νικόλα Πατέρα, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα εξαγόρασε δυο ακόμα πλοία μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων (feeder).
Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή συμφώνησε να καταβάλει 11 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση του χωρητικότητας 1.267-TEU πλοίου Beatriz B (κατασκευής 2008) και το ίδια χωρητικότητας Veronica B (κατασκευής 2007).
Η Contships πρόκειται να αναβαθμίσει τα δύο πλοία, ώστε να διπλασιάσουν την δυναμικότητα τους.
Ο Νικόλας Πατέρας, που ιστορικά είναι γνωστός για τις κινήσεις του στα δεξαμενόπλοια (και τον Παναθηναϊκό) , ίδρυσε τη νέα ναυτιλιακή του εταιρεία από το μηδέν το 2014.
Έκτοτε υπολογίζεται πως έχει επενδύσει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια για να χτίσει τον στόλο της που πλέον, μετά και την προαναφερθείσα αγορά, έφτασε σε μέγεθος 40 πλοίων.
Όλα είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιφερειακών πλόων (feeder), χωρητικότητας από 704 TEU έως τα 1.432 TEU ενώ η μεγάλη πλειοψηφία τους κατασκευάστηκε μεταξύ 2003 και 2009.
Καθώς ο στόλος αριθμεί πλέον 40 και 50 πλοία, στόχο που είχε θέσει αρχικά ο Έλληνας εφοπλιστής, αρχίζει πλέον να ξεκαθαρίζει τα μικρότερα και παλαιότερα πλοία του, αντικαθιστώντας τα με νεότερα και μεγαλύτερου μεγέθους.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εξαγορά των Veronica B και Beatriz B αποτελεί μία κίνηση ανανέωσης του στόλου της Contships.
Ο Νίκος (Νικόλας) Πατέρας είναι Έλληνας πλοιοκτήτης και πρώην πρόεδρος της ομάδας ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού.
Κατάγεται από τις Οινούσσες της Χίου και γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Αυγούστου του 1963.
Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου City του Λονδίνου.
Ο πατέρας του Διαμαντής, διετέλεσε για χρόνια παράγοντας του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου και είναι ένας από τους μεγάλους δωρητές της ελληνικής πολιτείας με πλούσιο φιλανθρωπικό έργο υπέρ νοσοκομείων, ναών, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων κλπ.
Το 1992, ο Νικόλας, έχοντας προηγουμένως εργαστεί μαζί με τον πατέρα του, Διαμαντή, και το θείο του, Ιωάννη, ίδρυσε τη δική του ναυτιλιακή εταιρεία καταφέρνοντας να διαχειριστεί στόλο έως και 50 πλοίων που τελικά εκποίησε με μεγάλο κέρδος πριν την κρίση.
Την περίοδο μεταξύ 2008 και 2010 διετέλεσε πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
εμπορευματοκιβωτίων (feeder).
Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή συμφώνησε να καταβάλει 11 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση του χωρητικότητας 1.267-TEU πλοίου Beatriz B (κατασκευής 2008) και το ίδια χωρητικότητας Veronica B (κατασκευής 2007).
Η Contships πρόκειται να αναβαθμίσει τα δύο πλοία, ώστε να διπλασιάσουν την δυναμικότητα τους.
Ο Νικόλας Πατέρας, που ιστορικά είναι γνωστός για τις κινήσεις του στα δεξαμενόπλοια (και τον Παναθηναϊκό) , ίδρυσε τη νέα ναυτιλιακή του εταιρεία από το μηδέν το 2014.
Έκτοτε υπολογίζεται πως έχει επενδύσει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια για να χτίσει τον στόλο της που πλέον, μετά και την προαναφερθείσα αγορά, έφτασε σε μέγεθος 40 πλοίων.
Όλα είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιφερειακών πλόων (feeder), χωρητικότητας από 704 TEU έως τα 1.432 TEU ενώ η μεγάλη πλειοψηφία τους κατασκευάστηκε μεταξύ 2003 και 2009.
Καθώς ο στόλος αριθμεί πλέον 40 και 50 πλοία, στόχο που είχε θέσει αρχικά ο Έλληνας εφοπλιστής, αρχίζει πλέον να ξεκαθαρίζει τα μικρότερα και παλαιότερα πλοία του, αντικαθιστώντας τα με νεότερα και μεγαλύτερου μεγέθους.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εξαγορά των Veronica B και Beatriz B αποτελεί μία κίνηση ανανέωσης του στόλου της Contships.
Ο Νίκος (Νικόλας) Πατέρας είναι Έλληνας πλοιοκτήτης και πρώην πρόεδρος της ομάδας ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού.
Κατάγεται από τις Οινούσσες της Χίου και γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Αυγούστου του 1963.
Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου City του Λονδίνου.
Ο πατέρας του Διαμαντής, διετέλεσε για χρόνια παράγοντας του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου και είναι ένας από τους μεγάλους δωρητές της ελληνικής πολιτείας με πλούσιο φιλανθρωπικό έργο υπέρ νοσοκομείων, ναών, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων κλπ.
Το 1992, ο Νικόλας, έχοντας προηγουμένως εργαστεί μαζί με τον πατέρα του, Διαμαντή, και το θείο του, Ιωάννη, ίδρυσε τη δική του ναυτιλιακή εταιρεία καταφέρνοντας να διαχειριστεί στόλο έως και 50 πλοίων που τελικά εκποίησε με μεγάλο κέρδος πριν την κρίση.
Την περίοδο μεταξύ 2008 και 2010 διετέλεσε πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.