Δύο νεαρά κορίτσια, που έως τώρα βρισκόταν κάτω από τις φτερούγες του πατέρα τους, η Μαριλένα και η Αγγελική καθώς και η σύζυγός του
Μαίρη καλούνται από την ίδια τη ζωή να πάρουν τα ηνία της επιχείρησης στα χέρια τους μετά τον θάνατο του πατέρα και συζύγου Θεόδωρου που συγκλονίζει την Ηπειρο και όχι μόνο.

Από την Ιόλη Πιερίδη


Ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Νιτσιάκος αργά το βράδι της Παρασκευής 10 Ιανουαρίου 2019 έχασε τον έλεγχο του οχήματός του λίγο πριν το αγαπημένο του χωριό την Αετομηλίτσα από το οποίο καταγόταν και έπεσε σε χαράδρα.
Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της ΕΜΑΚ και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κόνιτσας.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι όταν ο κ. Νιτσιάκος απεγκλωβίστηκε δεν είχε τις αισθήσεις του.
Σύμφωνα με νεώτερες πληροφορίες ο 76χρονος επιχειρηματίας στις 20.30 το βράδυ έχοντας ως συνοδηγό έναν συγγενή του κινούνταν στο δασικό δρόμο Αετομηλίτσας-Πληκατίου ,όταν στο 5ο χιλιόμετρο το όχημα λόγω του πάγου στο οδόστρωμα ήταν αδύνατο να συνεχίσει την πορεία του και ακινητοποιήθηκε .

Προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν τη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρέθηκαν ο συνοδηγός του Θεόδωρου Νιτσιάκου κατέβηκε από το αυτοκίνητο ενώ ο 76χρονος επιχειρηματίας προσπάθησε να βάλει μπροστά το όχημα .

Σύμφωνα με το epirus-tv-news.gr, εξαιτίας της ανηφορικής όμως κλίσης του σημείου το αυτοκίνητο έφυγε προς τα πίσω και ανετράπη σε γκρεμό .

Ο συνοδηγός ειδοποίησε τους χωριανούς από την Αετομηλίτσα και τις Αρχές .


Οι χωριανοί κατάφεραν να ανασύρουν τον άτυχο επιχειρηματία , με τον γιατρό του ΕΚΑΒ που έφτασε στην περιοχή να διαπιστώνει τον θάνατό του.

Ο Θεόδωρος Νιτσιάκος γεννημένος στην Αετομηλίτσα είχε ιδιαίτερη αγάπη στο χωριό του. Επέστρεφε εκεί πολύ συχνά και με κάθε ευκαιρία πήγαινε για κυνήγι, δραστηριότητα που υπεραγαπούσε.

Σύμφωνα με το eipiruspost.gr, το κυνήγι με φίλους άλλωστε, το πρωί του Σαββάτου ήταν ο σκοπός και αυτής της επίσκεψης που όμως στάθηκε μοιραία για τον ίδιο και την οικογένειά του.


Ο Θεόδωρος Νιτσιάκος είχε γεννηθεί στην Αετομηλίτσα στις 25 Μαρτίου 1944.




Το 1972 αποφάσισε να δημιουργήσει μια μικρή μονάδα αναπαραγωγής πατρογονικών ορνίθων λίγο έξω από τα Ιωάννινα.

Προκειμένου να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα κεφάλαια και επειδή η Αγροτική Τράπεζα δεν του εξασφάλιζε το σύνολο της απαραίτητης χρηματοδότησης, απευθύνθηκε στους γονείς του οι οποίοι πούλησαν τα πρόβατα τους για να συνδράμουν στην προσπάθεια του.
Έκτοτε πραγματοποιούσε συνεχή βήματα προόδου διευρύνοντας την παραγωγική ικανότητα της επιχείρησης και χτίζοντας σταδιακά ένα κάθετα ολοκληρωμένο σύστημα παραγωγής προϊόντων κοτόπουλου που καλύπτει την αναπαραγωγή, την εκκόλαψη, την πάχυνση, την παρασκευη πτηνοτροφών, τη σφαγή και μεταποίηση, το δίκτυο διανομής για όλη την Ελλάδα.

Παράλληλα, η εταιρεία εκμεταλλευόμενη τις υποδομές της σε Ήπειρο και Μακεδονία δραστηριοποιήθηκε έντονα στην αγορά των αυγών εκκολάψεως και νεοσσών, στην εμπορία πρώτων υλών ζωοτροφών και την παραγωγή ζωοτροφών για όλα τα παραγωγικά ζώα.

Την τελευταία δεκαετία, η «Νιτσιάκος» υλοποίησε ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο που της εξασφάλισε συνέχιση της αναπτυξιακής της πορείας στις κύριες δραστηριότητες της και επιπλέον επέτρεψε την είσοδο της στην αγορά της ξηράς τροφής για ζώα συντροφιάς, τη δημιουργία για πρώτη φορά στην Ελλάδα κύκλωμα παραγωγής για νωπά τεμάχια γαλοπούλας και κουνέλι, την παραγωγή άλευρων για την αρτοποιΐα και τη βιομηχανία, και την εισαγωγή και εμπορία ενός νέου οικονομικού και φιλικού προς το περιβάλλον τύπου βιομάζας από φλοιό ηλιόσπορου.

Mαριλένα Νιτσιάκου>Πιστεύουμε ότι το μέλλον είναι στην εξωστρέφεια και στόχος της εταιρείας είναι να διεισδύσουμε σε νέες ανεπτυγμένες αγορές

Τον Απρίλιο του 2015 η δημοσιογράφος του επιχειρηματικού ρεπορτάζ Μαρία Ακριβού θα συναντούσε για λογαριασμό του περιοδικού Fortune την Μαριλένα Νιτσιάκου και θα ακολουθούσε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Βρισκόμασταν στη καρδιά της κρίσης.



Μαριλένα Νιτσιάκου

Για περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες η εταιρεία Νιτσιάκος κράτα τα ηνία του κλάδου της πτηνοτροφίας στη χώρα μας, συνεχίζοντας σταθερά την αναπτυξιακή πορεία της.
Ο Θεόδωρος Νιτσιάκος, μεγαλωμένος από οικογένεια κτηνοτρόφων, αμέσως μετά το πέρας των σπουδών του στη Γεωπονική Σχολή Θεσσαλονίκης, αποφασίζει να πουλήσει το μερίδιο των προβάτων που είχε από τον πατέρα του και παράλληλα με ένα μικρό δάνειο να εισαγάγει τους πρώτους νεοσσούς φτιάχνοντας το πρώτο «κοτέτσι».

Κάπως έτσι ξεκίνησε η εταιρεία Νιτσιάκος το 1972 και ο ιδρυτής της μπορεί σήμερα να περηφανεύεται ότι κατάφερε να μεταφέρει το κέντρο της πτηνοτροφίας στην Ήπειρο και να δημιουργήσει μια ισχυρή εταιρεία μέσα από σειρά επενδύσεων.



Φωτογραφίες>Θωμάς Μπαχτσόγλου

Παρά την κρίση, η διοίκηση της εταιρείας συνεχίζει τις επενδύσεις, αξιοποιώντας για την τρέχουσα χρονιά 2,5 εκατομμύρια ευρώ που προσανατολίζονται κατά κύριο λόγο σε βελτιώσεις των μονάδων πτηνοσφαγείου στη ΒΙΠΕ Ιωαννίνων και παραγωγής ζωοτροφών στην Πεδινή Ιωαννίνων, ενώ παράλληλα ποντάρει σε δύο νέα καινοτόμα προϊόντα που θα κάνουν σύντομα την εμφάνισή τους στην ελληνική αγορά.

Μετά τη σύναψη συμβολαίου για εξαγωγή 20.000 τόνων σκληρού σιταριού σε Ιταλία, Γαλλία, Τουρκία και Βαλκάνια, σειρά έχει η διείσδυση σε περισσότερες αγορές του εξωτερικού. Η οικογενειακή επιχείρηση στην περιοχή των Ιωαννίνων φέρει πλέον άρωμα γυναίκας με τη Μαριλένα Νιτσιάκου, εμπορική διευθύντρια της εταιρείας, να χαράζει την επόμενη μέρα, θέτοντας ακόμα πιο υψηλά των πήχη σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις, οι οποίες το 2014 άγγιξαν επίπεδα ρεκόρ.

Το 2014 κατορθώσατε να αυξήσετε τα οικονομικά της Νιτσιάκος σε επίπεδα ρεκόρ. Τι είδους στρατηγική ακολουθήσατε;

Για κάποιους η κρίση αποτελεί πρόβλημα. Για εμάς ήταν μια ευκαιρία που η Νιτσιάκος άδραξε με σύνεση και τόλμη. Ακολουθήσαμε μια στρατηγική οργάνωσης και εκσυγχρονισμού που βασίστηκε στην καλύτερη χρηματοοικονομική διαχείριση, με τον επαναπροσδιορισμό του κόστους λειτουργίας και την εκμετάλλευση των εταιρικών μας πόρων, ενώ δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στις επενδύσεις έν μέσω ύφεσης, μεταξύ των οποίων η παραγωγή και εμπορία αλεύρου, η εξαγωγή σκληρού σιταριού και η εισαγωγή πέλετ για παραγωγή ενέργειας. Το αποτέλεσμα ήταν να πετύχουμε αύξηση των πωλήσεων των λευκών κρεάτων, καθώς και αύξηση τζίρου στο κομμάτι των ζωοτροφών και των πρώτων υλών.

Σε ποια φάση βρίσκεται η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της εταιρείας σας και πού κυρίως εστιάζει;

Το επενδυτικό μας πλάνο υλοποιείται χωρίς να επηρεάζεται από την αρνητική οικονομική συγκυρία, έχοντας ολοκληρώσει την εγκατάσταση λεβήτων βιομάζας σε όλες τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις καθώς και στην πλειονότητα των ιδιόκτητων πτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται σημαντική εξοικονόμηση στο κόστος λειτουργίας και ελαχιστοποιείται η επιβάρυνση στο περιβάλλον. Παράλληλα, για το 2015 ο προγραμματισμός της εταιρείας περιλαμβάνει κονδύλια ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, που προσανατολίζονται κατά κύριο λόγο σε βελτιώσεις στη μονάδα πτηνοσφαγείου στη ΒΙΠΕ Ιωαννίνων και σε αυτή της παραγωγής ζωοτροφών στην Πεδινή Ιωαννίνων.



Ποια στοιχεία πρέπει να έχει μια εταιρεία για να ξεχωρίσει στον κλάδο των τροφίμων;

Είναι ένας συνδυασμός στοιχείων που εξασφαλίζουν την επιτυχία μιας επιχείρησης. Η αυξανόμενη τάση για αυτάρκεια και μέγιστη ασφάλεια στα τρόφιμα, αλλά και η δυναμική ανάπτυξης σχηματισμών καινοτομίας, έρευνας και ανάπτυξης, παίζουν σημαντικό ρόλο. Επίσης, η χρήση ανώτατου επιπέδου πρώτων υλών για την παραγωγή προϊόντων και η στροφή προς οργανικά και φυσικά συστατικά που ενισχύουν την ποιότητα του προϊόντος και δημιουργούν μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία, η τεχνογνωσία, η εμπειρία και χρήση των νέων τεχνολογιών και το σωστό marketing αποτελούν στοιχεία-κλειδιά. Μα πάνω από όλα ο προσανατολισμός μιας εταιρείας που θέλει να ξεχωρίσει θα πρέπει να είναι πελατοκεντρικός και εξωστρεφής.

Σε επίπεδο εξαγωγών κατάφερε η εταιρεία να πιάσει τους στόχους της σε ό,τι αφορά την τοποθέτηση ελληνικού κοτόπουλου και ζωοτροφών στις αγορές του εξωτερικού; Ποιες αγορές βρίσκονται στο στόχαστρο;

Παρά τον έντονο ανταγωνισμό τιμών των βαλκανικών χωρών (λόγω χαμηλών τιμών ζωντανών, χαμηλών τιμών πρώτων υλών και χαμηλού εργατικού κόστους), καθώς και της γειτονικής Ιταλίας (λόγω οικονομίας κλίμακος υπερπαραγωγών), η Νιτσιάκος κατάφερε να δραστηριοποιηθεί στο κομμάτι των εξαγωγών στις προαναφερόμενες χώρες, καθώς και στην Κύπρο. Οι εξαγωγές αφορούν κυρίως το κομμάτι των παραγόμενων λευκών κρεάτων της εταιρείας και στις τροφές για κατοικίδια. Το 2014 προχωρήσαμε μάλιστα και σε μια νέα δραστηριότητα που αφορά τη σύναψη συμβολαίου για εξαγωγή 20.000 τόνων σκληρού σιταριού σε Ιταλία, Γαλλία, Τουρκία και Βαλκάνια.

Αν και είναι πραγματικά δύσκολο να ανταγωνιστούμε τα ξένα μεγαθήρια, πιστεύουμε ότι το μέλλον είναι στην εξωστρέφεια και στόχος της εταιρείας είναι να διεισδύσουμε σε νέες ανεπτυγμένες αγορές. Βρισκόμαστε συνεχώς σε διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων, τα οποία ευελπιστούμε να αγκαλιάσει πρώτα η ελληνική αγορά και έπειτα οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.



Η μαμά Μαίρη και η κόρη Μαριλένα



Η οικογένεια Νιτσιάκου, Ανδρέας Ντουσόπουλος & Μαριλένα Νιτσιάκου


Θόδωρος και Μαριλένα Νιτσιάκου

Σε τι κατάσταση βρίσκεται σήμερα ο πτηνοτροφικός κλάδος στην Ελλάδα; Πιστεύετε πως η βιωσιμότητα του περνάει από την περαιτέρω συγκέντρωση του;

Ο πτηνοτροφικός κλάδος της Ελλάδας βίωσε τεράστιες δυσκολίες στην πάροδο των ετών, δουλεύοντας πάντα με το ελάχιστο περιθώριο κέρδους. Το γεγονός ότι ουδέποτε υπήρξε ουσιώδης αγροτική πολιτική στη χώρα, καθώς και το ότι κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις όπως οι διοξίνες και η γρίπη των πτηνών, συνέβαλαν στο να φαντάζει από δύσκολη έως ανέφικτη η επιβίωση των εν λόγω μονάδων. Προσθέτοντας και τα χρόνια ύφεσης που ακολούθησαν, πολλές σοβαρές πτηνοτροφικές μονάδες της χώρας κινδύνευσαν και κινδυνεύουν να βάλουν «λουκέτο», με συνέπεια να μειωθεί η αυτάρκεια της εγχώριας παραγωγής στο κοτόπουλο και να μείνουν χιλιάδες οικογένειες στον δρόμο.

Η κατάρτιση σωστής αγροτικής πολιτικής από το κράτος για την ενίσχυση της πρωτογενούς παραγωγής και η συγκέντρωση του κλάδου ήταν πάντα και είναι περισσότερο τώρα επιτακτική ανάγκη. Μόνο μέσω οικονομιών κλίμακος και συνεργειών θα επιτευχθούν η βιωσιμότητα και η περαιτέρω ανάπτυξη των εταιρειών.


Για κάποιους η κρίση αποτέλεσε πρόβλημα. Για εμάς μια ευκαιρία να αναπτύξουμε μια στρατηγική αναδιοργάνωσης και εκσυγχρονισμού.

Έχετε τοποθετηθεί επενδυτικά και στον τουριστικό κλάδο με το ξενοδοχείο Du Lac στην περιοχή των Ιωαννίνων. Έχει αποδώσει καρπούς η εν λόγω επένδυση; Θα σκεφτόσασταν την ενδυνάμωση της παρουσίας σας στον συγκεκριμένο χώρο;

Η απόφαση των γονιών μου να διεισδύσουν στον τουριστικό κλάδο πήγασε από την αγάπη τους για την Ήπειρο. Αρωγοί της ανάπτυξης, θέλησαν να προσφέρουν στον τόπο και να καταστήσουν τα τότε απομονωμένα Γιάννενα ελκυστικό τουριστικό προορισμό. Άλλωστε οι ομορφιές της περιοχής είναι αναρίθμητες, έλλειπαν όμως οι υποδομές. Έτσι δημιουργήθηκε το λεγόμενο «στολίδι της λίμνης των Ιωαννίνων», το πέντε αστέρων ξενοδοχείο Du Lac, του οποίου τη διοίκηση έχει αναλάβει η αδερφή μου Αγγελική Νιτσιάκου. Μπορεί τα τελευταία χρόνια της ύφεσης να έπληξαν τις ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας τόσο σε επίπεδο τιμών και μέσου όρου διαμονής όσο και σε επίπεδο δεξιώσεων και συνεδριακού τουρισμού, όμως είμαι βέβαιη ότι ποτέ στην Ελλάδα το τουριστικό προϊόν δεν θα πάψει να αποτελεί κορυφαία επένδυση. Ο τουρισμός είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας μας και μια από τις βιομηχανίες που μπορούν να συμβάλλουν αισθητά στην ανάπτυξη της οικονομίας μας. Αρκεί να την εκμεταλλευτούμε με τη δέουσα προσοχή και να τη σεβαστούμε με την πρέπουσα ηθική.

Είστε από τις πρώτες γυναίκες που ασχολήθηκαν ενεργά με τον κλάδο; Ποια είναι η εμπειρία σας;

Πράγματι, ήμουν μια γυναίκα σε έναν ανδροκρατούμενο κλάδο. Ωστόσο, οι ανταγωνιστές μου δεν με είδαν σαν ανταγωνίστριά τους. Οι δε συνεργάτες μου με αγκάλιασαν αμέσως, με στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις, όπως έκανα και εγώ, και χαράξαμε μαζί κοινή πορεία. Η άποψή μου είναι ότι το εν λόγω θέμα δεν έγκειται στο φύλο του καθενός, αλλά στον ψυχισμό, την προσωπικότητα και το τσαγανό που διαθέτει κανείς για να κάνει την οποιαδήποτε δουλειά.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για την τρέχουσα χρονιά. Τι καινούργιο να περιμένουμε από τη Νιτσιάκος;

Πάντα με γνώμονα τον καταναλωτή, βρισκόμαστε στη διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης δύο νέων καινοτόμων προϊόντων, ένα high end και ένα volume, τα οποία δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά. Επίσης πρόσφατα έγινε το λανσάρισμα νέας σειράς προψημένων προϊόντων Νιτσιάκος από καθαρό φιλέτο στήθος, καθώς και εμπλουτισμός της γκάμας ζωοτροφών.

Ποιο είναι το όραμά σας;

Όραμά μου είναι η εδραίωσή μας στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε, με γνώμονα πάντα τον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον. Όπως μας δίδαξε ο πατέρας μας σαράντα χρόνια τώρα και όπως οι καιροί το επιτάσσουν.


Αγγελική Νιτσιάκου>Ο τουρισμός απαιτεί συνεχή εκσυγχρονισμό
Είναι νέα, δραστήρια και δυναμική. Η Αγγελική Νιτσιάκου, βρίσκεται στο τιμόνι του ξενοδοχείου Du Lac στα Ιωάννινα και έχει καταφέρει να δώσει τη δική της προσέγγιση στο τουριστικό προϊόν. Μας μιλάει για την ανάγκη συνεχούς εκσυγχρονισμού των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ενώ θέτει ως βασικό στόχο της την διεύρυνση και βελτιστοποίηση των υπηρεσιών του ξενοδοχείου.



Aγγελική και Μαίρη Νιτσιάκου

Tourism.gr: Έχετε τοποθετηθεί επενδυτικά και στον τουριστικό κλάδο με το πέντε αστέρων ξενοδοχείο Du Lac στην περιοχή των Ιωαννίνων. Η απόφαση πήγασε και από την αγάπη της οικογένειας για την Ήπειρο;

Αγγελική Νιτσιάκου: Το όραμα της οικογένειας μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα ξενοδοχείο αντάξιο της ιστορίας της πόλης των Ιωαννίνων, η οποία φημιζότανε όχι μόνο για τον πολιτισμό και τις τέχνες αλλά και για την φιλοξενία και το χαρακτήρα των ανθρώπων της. Η απόφαση ενισχύθηκε και από την πεποίθηση ότι ο τουρισμός, αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας, την οποία οφείλουμε όλοι όσοι μπορούμε να βοηθήσουμε και προωθήσουμε.

Tourism.gr: Έχει αποδώσει καρπούς η εν λόγω επένδυση;

Α. Ν.: Θεωρούμε πως με σκληρή δουλειά και επιμονή όλες οι επενδυτικές απόπειρες μπορούν δυνητικά να αποδώσουν καρπούς και να αποδειχτούν σωστή οικονομική επένδυση. Μετά τη συμπλήρωση δεκαοχτώ ετών λειτουργίας και έχοντας πλέον αντιπροσωπευτικό δείγμα της πορείας του ξενοδοχείου, μπορούμε πλέον να μιλάμε για μια πολύ επιτυχημένη επιχείρηση που συμπληρώνει άρτια τον όμιλο επιχειρήσεων της οικογένειας Νιτσιάκου.

Tourism.gr: Το «Du Lac» χαρακτηρίζεται «στολίδι της Λίμνης». Ήρθε για να καταστήσει τα Ιωάννινα ελκυστικότερο τουριστικό προορισμό;
Α. Ν.: Όπως προανέφερα, η δυναμική του τουρισμού στον Ελλαδικό χώρο, ήταν και ένας από τους λόγους που κατέταξε την ξενοδοχειακή προοπτική των επιχειρήσεων μας, στην κορυφή των στόχων μας για την πρώτη δεκαετία του 2000. Σαφέστατα, η παρουσία του πολυτελούς Hotel Du Lac, στις όχθες της λίμνης Παμβώτιδας, λειτουργεί καθοριστικά για την προσέλκυση στην πόλη των Ιωαννίνων όχι μόνο εσωτερικού τουρισμού, αλλά και διεθνούς.

Tourism.gr: Πρόκληση η ανάληψη της διοίκησης του ξενοδοχείου; Ο τουρισμός είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας αλλά το τελευταίο καιρό πλήττεται από τις οικονομικές και γεωπολιτικές εξελίξεις. Τι νέο φέρνει το «Du Lac»;

Α. Ν.: Αναμφίβολα ναι. Η ανάληψη των καθηκόντων αυτών αποτελεί προσωπικό στοίχημα για το οποίο είμαι πολύ αισιόδοξη, βάσει της μέχρι τώρα πολύ καλής πορείας του ξενοδοχείου. Σαφέστατα, η οικονομικο-πολιτική κρίση είναι μία εν δυνάμει απειλή για τη λειτουργία μίας επιχείρησης, ωστόσο η προσωπική μου οπτική προστάζει μία ψύχραιμη αντιμετώπιση και μία σταθερά επενδυτική τακτική μακριά από περικοπές κινδυνολογίας. Στον τουρισμό, όσο διαθέτεις μια υγιή επιχείρηση, οφείλεις συνεχώς να εκσυγχρονίζεσαι και να μη διστάζεις φοβούμενος πιθανές αλλαγές άμεσα συνυφασμένες με την παγκόσμια κρίση.

Tourism.gr: Ποια η συμβολή μιας τόσο δυνατής παρουσίας στον τουριστικό κλάδο στην τοπική οικονομία;

Α. Ν.: Αποτελώντας ξενοδοχείο πόλης με εξαιρετικά ποσοστά πληρότητας, συμπαρασύρουμε στην ανάπτυξη και τις υπόλοιπες γύρω επιχειρήσεις, εστίασης ή μη. Επιπροσθέτως, διόλου ευκαταφρόνητο για την τοπική κοινωνία είναι το γεγονός ότι συμβάλλουμε θετικά στο θέμα της ανεργίας, απασχολώντας υπαλλήλους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους τόσο από την πόλη όσο και από τις γύρω περιοχές των Ιωαννίνων.

Tourism.gr: Θα σκεφτόσασταν να επεκτείνετε την παρουσία σας στον συγκεκριμένο χώρο;
Α. Ν.: Για την ώρα όχι. Προτιμούμε να μένουμε επικεντρωμένοι στο Hotel Du Lac εξελίσσοντας συνεχώς τις υπηρεσίες του και όχι να το αφήσουμε στάσιμο προσπαθώντας απλά να επεκταθούμε σε μία άλλη ξενοδοχειακή μονάδα.

Tourism.gr: Υπάρχει μαγική συνταγή για την επιτυχία;
Α. Ν.: Ίσως τελικά ναι. Εάν επενδύεις με μεράκι, σε τομείς που πραγματικά αγαπάς, και μη θυσιάζοντας τα πάντα στο βωμό του κέρδους, μπορείς να αυξήσεις θεαματικά και πάντα έπειτα από σκληρή δουλειά, τα ποσοστά επιτυχίας σου.

Tourism.gr: Ποιο είναι το όραμα σας;

Α. Ν.: Το όραμά μας είναι να υπηρετούμε και να εκφράζουμε την αυθεντική φιλοξενία στους επισκέπτες μας.

Tourism.gr: Για ποιους λόγους ένας επισκέπτης πρέπει να βρεθεί στην Ήπειρο;

Α. Ν.: Η πανέμορφη πόλη των Ιωαννίνων, τα γραφικά χωριά, οι φιλόξενοι άνθρωποι, το παραδοσιακό φαγητό, καθώς και το πλούσιο προς εξερεύνηση ιστορικό υπόβαθρο του γεωγραφικού αυτού διαμερίσματος, αποτελούν κάποιους από τους βασικούς λόγους για τους οποίους κάποιος θα έπρεπε να βρεθεί στην Ήπειρο.



πηγή
 
Top