Τo πρώτο μεγάλο φιάσκο μιας κυβέρνησης που είχε δώσει πολύ καλά δείγματα έως τώρα είναι ύψους 11 εκατ. ευρώ και ξεδιπλώνεται μπροστά μας ταυτόχρονα με την
προσγείωση του στρατιωτικού μεταγωγικού αεροπλάνου C-27 στην Ικαρία για να παραλάβει τον 25χρονο γιο του επιχειρηματία που σκόρπισε τον πανικό στο νησί με την επιλογή του να αγνοήσει την υποχρέωσή του να παραμείνει στο σπίτι για 15 μέρες μια και είχε επιστρέψει από το Λονδίνο με συμπτώματα τουλάχιστο γρίπης.

Το κόστος φυσικά της συγκεκριμένης πτήσης, το οποίο είναι προιόν της αφασίας του 25χρονου, θα το πληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος.

Εδώ όπως βλέπετε δεν έπιασε τόπο το πολυδάπανο Μένουμε Σπίτι της κυβέρνησης το οποίο εξελίσσεται σε θανάσιμη απειλή για την ελληνική οικονομία, μια απειλή που κι αυτή με τη σειρά της θα κοστίσει ανθρώπινες ζωές.
Η κυβέρνηση λοιπόν αντί να μοιράσει τα 11 εκατ. ευρώ (της περισσεύουν;) στους ήρωες της πρώτης γραμμής (γιατρούς, νοσηλευτές, προσωπικό νοσοκομείων, κλπ) αλλά και στους αστυνομικούς που καλά θα κάνουν να περιφρουρούν τα σπίτια όσων επιστρέφουν από χώρες υψηλού κινδύνου επέλεξε να κάνει παλαιάς κοπής (παλαιοκομματικά), επικοινωνιακά παιγνίδια.

Έτσι έβγαλε ένα κονδύλι 11 εκατ. ευρώ από το μανίκι του ταχυδακτυλουργού (λεφτά υπάρχουν) και ανέθεσε στην Initiative Media “την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την υλοποίηση της εκστρατείας στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊου του COVID – 19.”

Αυτό είναι το αιτιολογικό της αχρείαστης ανάθεσης μια και η κουτσή Μαρία έχει ακούσει ότι πρέπει να μείνει σπίτι.

Οι λόγοι που η κυβέρνηση αποφάσισε να μοιράσει 11 εκατ. ευρώ στο media shop και τα ΜΜΕ είναι οι εξής:

Πρώτον>Γιατί, όπως και ο Σύριζα, έτσι και η κυβέρνηση της ΝΔ είναι παλαιοκομματικής λογικής και νοοτροπίας. Σ΄αυτή τη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με το σεσημασμένο νοσηρό πελατειακό κράτος που είναι πάντα εδώ και πλέον εγκαταλείπουμε τις ελπίδες μας στον coronavirus μπας και το εξολοθρέψει.


Δεύτερον> Γιατί όπως και ο Σύριζα έτσι και η ΝΔ αποφάσισε να μοιράσει λεφτά στα ΜΜΕ που έχουν πρόσβαση στο Μαξίμου και στους οξυδερκείς (εκτελούνται κατασκευές δημοφιλών υπουργών) υπουργούς και παρατρεχάμενους του άτυχου Κυριάκου.

Τρίτον> Γιατί τις επόμενες μέρες θα αυξάνονται με γεωμετρικό τρόπο οι νεκροί στη χώρα μας και όταν φθάσουν τους εκατό (που μάλλον θα τους ξεπεράσουν κατά πολύ), οι κατσιαπλιάδες του Σύριζα θα ξεχυθούν στους δρόμους απενοχοποιημένοι από τις ενοχές της μαζικής δολοφονίας στο Μάτι.

Οι νεκροί απαιτούν επικοινωνιακή διαχείριση.

Είναι σκέτη απογοήτευση εάν το σκεφτείς και ιδιαίτερα όταν ο πρωθυπουργός έχει συνειδητοποιήσει ότι αυτό που συμβαίνει είναι πρωτόγνωρο- το έγραψε άλλωστε και στη πρόσφατη ανάρτησή του -σχολιάζοντας την αναποτελεσματικότητα της πρόσφατης τηλεσυνόδου.

Τα 11 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ και στην Initiative Media θα εξελιχθούν σε μεγάλο φιάσκο μέρα με τη μέρα.

Ήταν κάτι που δεν το περιμέναμε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Κουρδιστό Πορτοκάλι

Ακολουθούν οι λεπτομέρειες της επικοινωνιακής διαχείρισης των νεκρών που θα ακολουθήσουν:

Η εταιρεία αναλαμβάνει την εκπόνηση σχεδίου για κάθε είδους εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, με βάση τις εκάστοτε ομάδες και κατηγορίες κοινού στις οποίες απευθύνονται τα επί μέρους μηνύματα (γενική κοινή γνώμη, ευπαθείς ομάδες, εργαζόμενοι, επιχειρη- ματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες κ.λπ.), προς το σκοπό της εμπέδωσης των μέτρων πρόληψης και αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 καθώς και κάθε συναφή υπηρεσία που απαιτείται για την υλοποίηση εκάστης.

Αναλυτικότερα, η εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας περιλαμβάνει:
Α) το σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή κατά περίπτωση οπτικοακουστικού, λεκτικού, με απεικόνιση ή μη, υλικού για τη μετάδοση ή καταχώρηση σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, και ειδικότερα: τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων διάρκειας άνω του ενός (1) λεπτού, μακέτας για εφημερίδες/περιοδικά, μακέτας για αφίσα, μηνυμάτων για το διαδίκτυο (συμπεριλαμβανομένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης).

Β) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης που θα περιλαμβάνει τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ανά κατηγορία, τον τρόπο και τη συχνότητα μετάδοσης ή καταχώρησης σε αυτά.


Γ) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης κατανομής της προϋπολογιζόμενης δαπάνης του επικοινωνιακού προγράμματος στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Η απόφαση αφορά σε έντυπα, ραδιοφωνικά,τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Ως συναφής υπηρεσία, λογίζεται η υπηρεσία παρακολούθησης της ομαλής υλοποίησης του εγκεκριμένου προγράμματος με την προσκόμιση στοιχείων, μετρήσεων και αναφορών απόδοσης, καθώς και βεβαιώσεων καλής εκτέλεσης με βάση τις οποίες γίνεται η αποπληρωμή των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας που φιλοξενούν τα σχετικά μηνύματα, καθώς και κάθε άλλη τυχόν αναγκαία υπηρεσία για την υλοποίηση της εκστρατείας.

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται ως τις 31 Μαίου 2020 (ελπίζουμε ως τότε να σταματήσει το θανατικό) και το συμβατικό τίμημα για την παροχή των υπηρεσιών ανέρχεται σε ποσοστό 3% επί της τελικής συνολικής δαπάνης της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης, που δεν μπορεί να ξεπερνά τα 11 εκατ. ευρώ, που έχουν ήδη πιστωθεί για αυτό το σκοπό.

Σημειώνεται πως στην απόφαση σημειώνεται πως με την αποδοχή από τα αντίστοιχα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της πρότασης μετάδοσης ή καταχώρησης, καταβάλλεται σε αυτά άμεσα (μη χάσουμε χρόνο!!!) προκαταβολή ύψους 35%.

Η αποπληρωμή του υπολοίπου γίνεται κατόπιν βεβαίωσης, στην οποία θα βεβαιώνεται η καλή εκτέλεση και το υπόλοιπο ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης 


 
Top