Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες καταναλωτές τον δεύτερο μήνα του lockdown, τον Απρίλιο λόγω της πανδημίας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο τζίρος στο λιανικό εμπόριο της χώρας να καταγράψει μεγάλη πτώση κατά 24,8%.
Αναλυτικά και όπως μεταδίδει το enikonomia.gr, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε σε:
Ένδυση- υπόδηση (83,1%),
Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (52,5%),
Βιβλία-χαρτικά- λοιπά είδη (52,5%),
Πολυκαταστήματα (45,4%),
Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (31,9%),
Τρόφιμα- ποτά- καπνό (26,3%)
και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (3,6%).
Διασώθηκαν μόνον τα Μεγάλα καταστήματα τροφίμων, με αύξηση 6,2%.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 24,8% τον Απρίλιο 2020 σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,1%. Παράλληλα, εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 25,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020. Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 24,7% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020 σημείωσε μείωση 23,3%. Παράλληλα, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 26,5% τον Απρίλιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020.