Να τι μπορεί να συμβεί όταν οι διαφημιζόμενοι επιχειρηματίες παύουν να επικροτούν τα σκουπίδια.
Σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις έχει προκαλέσει το τελευταίο γνωστό περιστατικό στον ΣΚΑΙ. Πηγές από τον σταθμό του Φαλήρου κάνουν λόγο για “οικονομική καταστροφή”, με τα διαφημιστικά διαλείμματα του συγκεκριμένου προγράμματος να έχουν πέσει κατακόρυφα.

Συνολικά 21 επιχειρήσεις-χορηγοί έχουν αποσυρθεί. Ενδεικτικό είναι ότι την προηγούμενη Τετάρτη σε επεισόδιο δύο ωρών έγινε μόνο διάλειμμα, διάρκειας 9 λεπτών, στα οποία, μάλιστα, δύο σποτ δεν ήταν κανονικές διαφημίσεις, αλλά τρέιλερ εκπομπών του σταθμού.



Η απώλεια υπολογίζεται ότι μπορεί να αγγίζει τα 250.000 ευρώ την εβδομάδα.
Αυτό που συμβαίνει με τον ΣΚΑΙ και το Big Brother έπρεπε να είναι πάγια τακτική των επιχειρήσεων που σέβονται τον εαυτό τους και δεν εμπιστεύονται τυφλά τα media shops. Αναρωτιέται λοιπόν κανείς γιατί θα έπρεπε να συμβεί αυτό που συνέβη για να σταματήσουν να διαφημίζονται στο παρακμιακό αυτό πρόγραμμα. Η απορία μας είναι γιατί να το επιλέξουν αρχικά ως διαφημιστικό όχημα.
Την ίδια απορία έχουμε για διάφορα site στα οποία μοιράζουν διαφημίσεις τα media shops μόνο και μόνο επειδή οι ιδιοκτήτες τους είναι “επώνυμες” τηλεπερσόνες της συμφοράς.


Το περίφημο δυναμικό κοινό της τηλεόρασης είναι ανύπαρκτο. Μόνο κάτι ταγάρια σαν τον Κρητικό του Big Brother και ηλικιωμένοι συνταξιούχοι παρακολουθούν τα κανάλια-οπότε πεταμένα λεφτά.


Αυτό θα το διαπιστώσουν σύντομα και οι επιχειρήσεις και οι επιχειρηματίες που πετάνε τα λεφτά τους σε site “επωνύμων” δημοσιογράφων τα οποία δεν τα διαβάζει κανείς και τα οποία παρουσιάζουν πλασματικές επισκεψιμότητες στα media shops για να παίρνουν διαφημίσεις.   

 
Top