Αυτή τη φορά έσπασε το ρεκόρ για τις περισσότερες πωλήσεις σε τρίμηνο κατά το γ΄ τρίμηνο, συντρίβοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών και διατηρώντας την κυριαρχία της στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ πλέον έχει βάλει πλώρη να πιάσει τον στόχο πωλήσεων για το 2020, ο οποίος στις αρχές του τρέχοντος έτους φάνταζε και παραμένει σχετικά δύσκολος.
Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Πάλο Άλτο της Καλιφόρνια, παρέδωσε 139.300 αυτοκίνητα το προηγούμενο τρίμηνο, καταρρίπτοντας κατά πολύ το προηγούμενο υψηλό όλων των εποχών των 112.000 οχημάτων το δ΄ τρίμηνο του 2019 και έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών του Bloomberg για παραγγελίες 129.950 αυτοκινήτων.
«Συνολικά, αυτοί είναι εξωπραγματικοί αριθμοί», δήλωσε ο Νταν Ιβές , αναλυτής στη Wedbush. «Το ζήτημα είναι ότι η Κίνα ήταν η κινητήριος δύναμη».
Η ίδια η εταιρεία δεν έχει προβεί σε δηλώσεις αναφορικά με το αν σκοπεύει να παραδώσει τουλάχιστον 500.000 οχήματα φέτος, κάτι που θα σήμαινε αύξηση 36% σε σχέση με το 2019. Η εταιρεία έως τώρα έχει παραδώσει 318.350 αυτοκίνητα έως τις 30 Σεπτεμβρίου.
Αυτό σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει κατά το δ΄ τρίμηνο να σημειώσει νέο ρεκόρ με 181.650 παραγγελίες για την επίτευξη του στόχου της.
Η Tesla μπορεί να δυσκολευτεί να αυξήσει την παραγωγή το δ΄ τρίμηνο στο επίπεδο που απαιτείται για να φτάσει τα 500.000 οχήματα φέτος, τονίζει ο Νταν Λέβι, αναλυτής της Credit Suisse.
Στην εκδήλωση «Battery Day» της εταιρείας τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής της Έλον Μασκ επιβεβαίωσε εκ νέου το στόχο των 500.000 οχημάτων για το 2020, λέγοντας ότι αναμένει «αύξηση παραδόσεων μεταξύ 30% με 40%», σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.