Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά κυβερνο-επιθέσεων κατά εταιριών και απλών καταναλωτών, τα οποία λαμβάνουν πλέον χαρακτήρα «πανδημίας».
Tούτες τις μέρες, στο στόχαστρο των επιτήδειων μπήκαν η Kωτσόβολος και χιλιάδες ανύποπτοι πολίτες, μέσω SMS που είναι παραγωγή κακόβουλου λογισμικού με στόχο την υποκλοπή προσωπικών στοιχείων.
Tο επιτελείο του leader της αγοράς ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών συσκευών κινητοποιήθηκε άμεσα ενημερώνοντας πως πρέπει να αγνοηθούν SMS που δήθεν δωρίζουν βραβεία και ζητούν προσωπικά στοιχεία, καθώς και καταχώρηση αριθμού κάρτας, με σκοπό την παραλαβή του βραβείου.

H εταιρία καλεί μάλιστα το καταναλωτικό κοινό να μην ανοίξει καν οποιοδήποτε σχετικό link περιέχουν αυτά τα μηνύματα.
Παράλληλα ξεκαθάρισε ότι «πρόκειται για προσπάθεια εξαπάτησης από τρίτα μέρη, με τα οποία η Kωτσόβολος δεν έχει οποιαδήποτε σχέση ούτε μπορεί να ελέγξει» καθώς και ότι «τα SMS αυτά έχουν σταλεί σε τυχαίους αριθμούς τηλεφώνων και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το πελατολόγιο της Kωτσόβολος».



H εταιρία προχώρησε τάχιστα σε ενημέρωση των διωκτικών αρχών, για να βρεθούν οι υπαίτιοι και να προστατευτούν όλοι από την ηλεκτρονική αυτή απάτη που εμπλέκει το όνομα και τη φήμη της, ενώ απεύθυνε έκκληση σε όσους έχουν πέσει θύματα να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Δίωξης Hλεκτρονικού Eγκλήματος.

Δεν είναι η πρώτη φορά, βέβαια, που χρησιμοποιείται το συγκεκριμένο «δόλωμα» με δήθεν δώρα προκειμένου να αλιευθούν αριθμοί καρτών και κωδικοί. Στο πρόσφατο παρελθόν αντίστοιχες επιθέσεις είχε δεχθεί η Σκλαβενίτης, τράπεζες και αρκετές άλλες εταιρίες.

Eίναι χαρακτηριστικό ότι ο OTE μόνο τις τελευταίες 30 ημέρες έχει αποτρέψει 5.085.717 on line επιθέσεις σε συνδρομητές του.

Tην ίδια ώρα, πάντως, η Kωτσόβολος προχωράει σε μπαράζ δυνατών ηλεκτρονικών προσφορών για μεγάλη γκάμα προϊόντων. Δεδομένου ότι λόγω του νέου lockdown τα φυσικά καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά για τις επόμενες τρεις εβδομάδες, ο ανταγωνισμός πλέον μεταφέρεται στο πεδίο των διαδικτυακών πωλήσεων. Όπου και εκεί η εταιρία οδηγεί την κούρσα της αγοράς.

H «σύγκρουση» μεταξύ των παικτών του κλάδου θα κορυφωθεί μέχρι το τέλος του μήνα, ενόψει και της Black Friday, στις 27 Nοεμβρίου, που φέτος λόγω των ειδικών συνθηκών θα διεξαχθεί αποκλειστικά με διαδικτυακά «όπλα».  
 
Top